دعا برای طلب حاجات در هنگام نماز شب مجرب

در زندگی خواسته هایی وجود دارد که گاهی برای ما تبدیل به یک آرزو می شود، اما همیشه دعا هایی هستند که شما را در این مورد به آرامش می رسانند و دعا برای طلب حاجات در هنگام نماز شب مجرب را می توانید با این اساس بخوانید. ان شاء الله که پس از خواندن این دعا حاجات و نیاز هایتان برآورده می شود.

دعای حاجت شب تاسوعا,دعای حاجت قوی و فوری,دعای حاجت امام رضا,دعای حاجت قوی و فوری صوتی,دعای حاجت روا شدن,دعای حاجت روز تاسوعا,دعای حاجتی که رد خور ندارد,دعای حاجت مهم,دعای خواسته از خدا,دعای خاصه امام رضا,دعای خواسته تان رد نشود,دعای خاصه امام رضا صوتی,دعای خاصه امام زمان,دعای خاصه امام رضا علیه السلام,دعای خاصه حضرت زهرا,دعای خاصه امام رضا متن

دعا برای طلب حاجات در هنگام نماز شب مجرب

دعا برای طلب حاجات در هنگام نماز شب مجرب,دعای حاجات صوتی,دعای حاجات امام رضا,دعای حاجات امام علی,دعای حاجات روز جمعه,دعای حاجات امام جواد,دعای حاجات اهل سنت,دعای حاجات غیر ممکن,دعای حاجات امام زمان,دعای رسیدن به معشوق,دعای رسیدن به حاجت,دعای رسیدن به گنج,دعای رسیدن به آرزو,دعای رسیدن به معشوق از راه دور,دعای رسیدن به معشوق,دعای رسیدن به گنج سریع الاجابه,دعای رسیدن به آرامش,دعا برای طلب حاجات

۱. اولین کاری که باید بکنید نیت کنید. آن هم نیت پاک و از ته قلبتان.

سپس نمازتان را که ۱۱ رکعت است بخوانید. این نماز به پنج نماز دو رکعت و یک نماز یک رکعتی تقسیم می شود.

بیشتر بخوانید  دعا برای تمامی خواسته ها و نیاز ها در زندگی - دعای جامع

برای نماز شب که حاجتی دارید ابتدا هشت رکعت نماز را در قالب ۴ نماز دو رکعت همانند نماز صبح البته به نیت نماز شب بخوانید‌.

سپس دو رکعت نماز به نیت شفع بخوانید که رکعت اول سوره حمد و سوره ناس، در رکعت دوم سوره حمد و سوره زیبای فلق خوانده می شود.

سپس یک رکعت نماز وتر بخوانید. در این رکعت پس از سوره حمد سه بار سوره توحید و یک بار سوره ناس و یک بار سوره فلق را بخوانید.

۲. در مرحله بعد باید اعمالی را انجام دهید.

ابتدا حاجت خود را ذکر کنید. البته آمده است که حاجت اولیه شما باید ظهور آقا امام زمان علیه السلام باشد. سپس برای مومنان دیگر که می دانید حاجت و نیازی از خداوند دارند، دعا کنید. زیرا خداوند دعای مومنان در حق یکدیگر را زودتر اجابت می کند.

سپس برای خود دعا کنید که بهترین حاجت و دعا هم طلب عاقبت به خیر شدن است. این دعا بر همه دعاها ارجعیت دارد. خداوند هم آنگونه که مصلحت شماست انشاءالله عاقبت به خیرتان خواهد کرد.

۳. سپس ۷۰ بار استغفر الله ربّی و اتوبُ الیه را ذکر کنید.

۴. پس از آن هفت مرتبه هذا مقامُ العائذٍ بکَ منَ النّار را بگوئید.

۵. در مرحله بعد سیصد مرتبه کلمه العفو را ذکر کنید.

۶. در مرحله آخر هم دعای ربّ اغفرلی و ارحمنی وتُب عَلیَّ انّکَ انتَ التّوابُ الغفُورُ الرّحیم را بخوانید و نماز تان را با تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها به اتمام برسانید.

این تسبیحات شامل ۳۳ مرتبه الحمد الله و ۳۳ مرتبه سبحان الله و ۳۴ مرتبه الله اکبر است. البته خواندن تسبیحات آخر جزء مستحبات است.

بیشتر بخوانید  دعایی قوی و مجرب برای طلب فرزند - دعای بچه‌دار شدن تضمینی

همینطور بخوانید: دعای قرآنی مجرب برای گشایش مشکلات و نجات از کارهای سخت و طاقت فرسا

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =