دعای بسیار مجرب جهت دفع نحسی سنگینی و بدبیاری درخانه

دعای بسیار مجرب جهت دفع نحسی سنگینی و بدبیاری درخانه

در این پست از سایت اهنوس دعای بسیار مجرب جهت دفع نحسی سنگینی و بدبیاری درخانه را قرار دادایم جهت رفع سنگینی و نحسی که ممکن است از طلسم یا چشم زخم باشد و رفع بدبیاری و نحسی های که فرد در کار و زندگی برایش پیش می اید و او را کلافه کرده است این بدبیاری ها و نحسی ها یا سنگینی ها که همیشگی نیست و گاهی اتفاق می افتد و در روزهای خاصی فرد دچار این مشکلات می شود بدلیل قرار گرفتن در ایام قمر در عقرب است ولی اگر فردی هروز یا سالها با این مشکلات مواجه می شود و تمام زندگی و کارش را دچار مشکل کرده شک نکید که فرد دچار  طلسم شده و این مشکلات از عوارض طلسم می باشد.

 

دعا برای رفع نحسی از زندگی, دعا برای دفع نحسی قمر در عقرب,دعا برای رفع نحسی طالع,دعا برای رفع نحسی و سنگینی,دعا برای نحسی ماه صفر,دعای از بین بردن نحسی قمر در عقرب,دعای رفع شر پلیدی بدبیاری و رهایی از نحسی مجرب,دعای رفع گرفتاری نحسی و رهایی از مشکلات و سختی ها,دعای رفع نحسی از زندگی,دعای رفع نحسی ازدواج.

دعا جهت دفع نحسی وبدبیاری درخانه:

به مدت هفت روز و هر روز بر روی ظرف آبی که نزدیک دهان کرده اید اینها را بخوانید و به آب فوت کنید ضمنا دست راست شما موقع خواندن در آب باشد و در همہ جای منزل مخصوصا دم در اتاقها و منزل و گوشه ها بپاشید ابتدا سه مرتبه این دعا را بخوانی.

بسم اللهِ اَمْسَیْنا بالله الذی لَیْسَ مِنْهُ شَیءٌ مُمْتَنع و بِعِزَّة الله الَّتی لاتُضام و بِسُلطانِ‌ الله ‌المَنیع نَحْتَجِبُ و باَسمائِهِ الحُسنیٰ کُلُّها عائِذٌ من الاَبالِسة و مِنْ شَرِّ شَیاطینَ‌ الانسِ‌ و الجِنّ و مِنْ شَرِّ کُلِّ مُعْلِنٍ و مُسِر و مِنْ شُرِّ ما یُخْرِجُ باللَّیلِ و یَکْمُنُ بالنَّهارِ و یَکْمُنُ باللَّیلِ و یَخْرُجُ بالنَّهارِ‌و مِنْ شُرِّ ما خَلَقَ و ذَرَأَ و بَرَأَ و مِنْ شَرِّ اِبلیسَ و جُنودِهِ و مِنْ شَرِّ کُلِّ دابَّةٍ اَنْتَ آخِذٌ بِناصِیَتِها اِنَّ رَبّی علیٰ صِراطٍ مُستقیم اعوذُ بالله بِما اسْتَعاذَ بِهِ موسی و عیسی و ابراهیم الَّذی وَفّیٰ مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ و ذَرَأَ و بَرَأَ و مِنْ شَرِّ‌ اِبلیسَ و جُنودِهِ و مِنْ شَرِّ ما یَبغیٰ اَعوذُ باللهِ السَّمیعِ العَلیم مِنَ الشَّیطان الرجیم + سوره حمد و فلق و ناس و زلزال.

دعای رفع نحسی قمر در عقرب:

به جهت رفع نحسی و سنگینی در روز های قمر در عقرب این دعای 3 مرتبه بعد از غروب افتاب بخواند که اگر در ایام قمر در عقرب مضطر به پیگیری و انجام مهماتی از زندگی اش گردید، نحوست قمر در عقرب را بطور کامل دفع کرده باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ الاّ بِاللهِ اُفرِّجُ بِها کُلِّ کُربَهِ لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اُحِلُّ بِها کُلِّ عُقدَهِ، لا حَولَ و لا قُوَّهَ الاّ بِالله اَجلو بها کلّ ظلمه، لا حول و لا قُوَّهَ اِلاّ بِالله؛ اَفتَحُ بِها کُلِّ باب، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ شِدَّهِ و مُصیبَهِ، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ اَمرِ یَنزُلُ بی، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَعتَصِمُ بِها مِن کُلِّ مَحذُور اَحاذِرهُ . اَسئَلُکَ یا رَبِّ اَن تُصَلِّیَ عَلى محمّد و آل محمد و أهلِ بَیتِهِ الطّاهِرین بِخَفیِّ لُطفِکَ یا ذاالجَلالَ و الاِکرام، آمین آمین یا ربّ العالمین.

دعا رفع نحوست در منزل و رفع نحسی در کارها:

برای رفع نحوسات در منزل و همچنین برای برطرف شدن نحسی در کار بعد از هر نماز هفتاد مرتبه بگوید (استغفر الله ربی و اتوب الیه ). اگر این عمل را به مدت چهارده روز مداوم و متوالی انجام دهد به اذن خداوند متعال نحوست از بین خواهد رفت. بسیار مجرب است.

دعای بدبیار و نحوست درمنزل یا مغازه:

به جهت رفع سنگینی نحوسات و رفع بد بیاری ها در منزل این دعا را نوشته و در اب تمیز 3 مرتبه بخوانید و در چهار گوشه خانه یا مغازه بریزید به مدت یک هفته هر روز بعد نماز صبح بعد از اتمام زمان تعین تمام مشکلات فرد برطرف می شود ان شاء الله.

بسم الله الرحمن الرحیم یا مَعْشَرَ الجِنِّ اُناشِدْکُمْ بالعَهدِ الذی اَخَذَهُ عَلَیکُم سُلَیْمانِ بْنِ داوود اَنْ لاتُؤذُونا و لاتَظْهَروا لَنا بسم اللهِ اَمْسَیْنا بالله الذی لَیْسَ مِنْهُ شَیءٌ مُمْتَنع و بِعِزَّة الله الَّتی لاتُضام و بِسُلطانِ‌ الله ‌المَنیع نَحْتَجِبُ و باَسمائِهِ الحُسنیٰ کُلُّها عائِذٌ من الاَبالِسة و مِنْ شَرِّ شَیاطینَ‌ الانسِ‌ و الجِنّ و مِنْ شَرِّ کُلِّ مُعْلِنٍ و مُسِر و مِنْ شُرِّ ما یُخْرِجُ باللَّیلِ و یَکْمُنُ بالنَّهارِ و یَکْمُنُ باللَّیلِ و یَخْرُجُ بالنَّهارِ‌و مِنْ شُرِّ ما خَلَقَ و ذَرَأَ و بَرَأَ و مِنْ شَرِّ اِبلیسَ و جُنودِهِ و مِنْ شَرِّ کُلِّ دابَّةٍ اَنْتَ آخِذٌ بِناصِیَتِها اِنَّ رَبّی علیٰ صِراطٍ مُستقیم اعوذُ بالله بِما اسْتَعاذَ بِهِ موسی و عیسی و ابراهیم الَّذی وَفّیٰ مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ و ذَرَأَ و بَرَأَ و مِنْ شَرِّ‌ اِبلیسَ و جُنودِهِ و مِنْ شَرِّ ما یَبغیٰ اَعوذُ باللهِ السَّمیعِ العَلیم مِنَ الشَّیطان الرجیم.

دفع سحر و سنگینی بخت:

برای دختری كه بستگی داشته باشد یا بخت او سنگین و بسته باشد خواندن هفتاد مرتبه آیه شریفه :به مدت ۴ جمعه یا ١۴ روز بخوانید موجب رفع بستگی می گردد ان شاءالله.

 بسم الله الرحمن الرحیم یا مَعشَرَ الجِنِّ وَالِانسِ اِنِ استَطَعتُم اَن تَنفُذُوا مِن اَقطارِ السَّماواتِ وَالَارض فَانفُذُوا لا تنفُذُونَ اِلّا بِسُلطان

 

بیشتر بخوانید  پرسش و پاسخ دعانویسی

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =