دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان پرخیر

دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان پرخیر

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان رهگشایی عظیم از منابع اسلامی شرح دهیم که باعث رفع مشکلات ازدواج می شود و ان شاء الله که جوانان پس از خواندن آن نتایج لازم را در زندگی کسب می کنند و زندگی مشترک آن ها نیز موفق خواهد بود، متن کامل دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان پرخیر را در ادامه بخوانید.

دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان پرخیر
دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان پرخیر

دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان پرخیر,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی قوی برای زن مطلقه,دعاي بخت گشايي دختر,دعای بخت گشایی زن بیوه,دعای بخت گشایی با زعفران,دعای بخت گشایی آیت الله بهجت,دعای بخت گشایی با خرما,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی پسرا,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی زنان مطلقه,دعای بخت گشایی سریع ومجرب,دعای بخت گشایی برای پسر,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی حضرت موسی,دعای بخت گشایی در مفاتیح,دعای بخت گشایی در شب قدر,دعای بخت گشایی روی پوست آهو,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشایی سریع دختر نی نی سایت

دعای تجربه شده و عظیم برای بخت گشایی جوانان پرخیر

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

بیشتر بخوانید  دعای بسیار مجرب رزق و روزی-دعای آغاز صبح گشایش امور

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =