دعای رسیدن به آرامش روحی و اعصاب سریع الاجابه

دعای رسیدن به آرامش روحی و اعصاب سریع الاجابه

انسان گاهی ممکن است از نظر روحی و روانی بسیار آسیب پذیر تر از جسم خود باشد که در این حین دعا ها همیشه بهترین راه برای رهایی از تاریکی ها و حرکت به سمت روشنایی بوده اند.

هر گاه احساس کردید بسیار دچار مشکلات روحی و عصبی شده اید و زندگی برایتان سخت است تا جایی که ممکن است خدایی نکرده کفر بگویید به یاد بیاورید که خدای متعال برای شما راهی را ایجاد کرده که در این حین از گناه و پلیدی دور شوید و به سمت رحمت الهی حرکت کنید.

در واقع دعای رسیدن به آرامش روحی و اعصاب سریع الاجابه را می توانید بخوانید که مشکلات شما را برطرف کرده و به آرامش می رسید.

دعای رسیدن به آرامش روحی و اعصاب سریع الاجابه
دعای رسیدن به آرامش روحی و اعصاب سریع الاجابه

دعای رسیدن به آرامش روحی و اعصاب سریع الاجابه,دعای آرامش قلب,دعای آرامش کودک,دعای آرامش نوزاد,دعای آرامش قلب صوتی,دعای آرامش جبران خلیل جبران,دعای آرامش نارانان,دعای آرامش در زندگی,دعای آرامش کودک در خواب,دعای آرامش در بارداری,دعای آرامش برای دوست,دعای آرامش کودکان هنگام خواب,دعای آرامش در خواب,دعای آرامش کمپ,دعای آرامش در خانه,دعای آرامش فرزند,دعای آرامش مجرب,دعای آرامش قدم سوم,دعای آرامش به انگلیسی,دعای آرامش همسر,دعای آرامش مرده,دعای ایجاد آرامش روحی و روانی,

دعای رسیدن به آرامش روحی و اعصاب سریع الاجابه

جهت ارامش پیدا کردن دست روی سینه بگذارید ودر حالت نشسته و ایستاده چند مرتبه ایه 28 سوره رعد را بخوانید:«الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب» زیرا در ایجاد ارامش بسیارمؤثر است.

بیشتر بخوانید  دعایی عظیم و سریع التاثیر برای میت از مفاتیح الجنان

 

در هنگام عصبانیت بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید و این دعا را پس از صلوات بخوانید تا عصبانیت زایل گردد

اللهم صل علی محمدٍ و آل محمدٍ. اللهم اغفِر ذَنبِی وَ اذهِب غَیظَ قَلبِی وَ اَجِرنِی مِنَ الشَّیطانِ الرَّجِیم و لا حَولَ و لا قُوَةَ اِلّا بِالله العلی العَظِیم.

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =