دعای عظیم برای رهایی از مشکلات و گرفتاری های زندگی

دعای عظیم برای رهایی از مشکلات و گرفتاری های زندگی

هر کسی به سهم خودش در این دنیا درگیر مشکلات و گرفتاری هایی است که گاه نمی داند چگونه باید از آن ها رها شود و آیا در نهایت می تواند به موفقیتی که می خواهد برسد یا خیر؟ قطعا اگر با تلاش و ایمان قلبی باشد چنین خواهد بود.

زمانی که انسان نا امید خواهد شد در واقع شیطان رجیم به اصلی ترین خواسته و هدف خود رسیده است و در این زمان احساس پیروزی می کند.

خدای متعال همواره در کنار ماست و سختی ها را از ما دور می کند و ما را به سمت خوبی ها و روشنایی ها هدایت می کند اگر خودمان بخواهیم.

دعای عظیم برای رهایی از مشکلات و گرفتاری های زندگی
دعای عظیم برای رهایی از مشکلات و گرفتاری های زندگی

دعای عظیم برای رهایی از مشکلات و گرفتاری های زندگی,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکلات مالی,دعای رفع مشکلات زناشویی,دعاي رفع مشكل و گرفتاري,دعای رفع مشکل اهل سنت,دعای رفع مشکل سخت,دعای رفع مشکلات ازدواج,دعای رفع مشکل فوری,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکل زن و شوهر,دعای رفع مشکل ازدواج,دعای رفع مشکل خانوادگی,دعای رفع مشکل در قران,دعای رفع مشکلات زن و شوهر,دعاي رفع مشكل سريع,دعای رفع مشکلات مریضی,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعای رفع مشکلات بزرگ,دعای رفع مشکل گشا,دعای رهایی از مشکلات و سختی ها,

دعای عظیم برای رهایی از مشکلات و گرفتاری های زندگی

رَبَّنا تَقَبَّلْ مِنّا إِنَّک أَنْتَ السَّمِیعُ العَلِیمُ * رَبَّنا وَاجْعَلْنا مُسْلِمَینِ لَک وَمِنْ ذُرِّیتِنا أُمَّةً مُسْلِمَةً لَک وَأَرِنا مَناسِکنا وَتُبْ عَلَینا إِنَّک أَنْتَ التَّوّابُ الرَّحِیمُ * رَبَّنا وَابْعَثْ فِیهِمْ رَسُولاً مِنْهُمْ یتْلُوا عَلَیهِمْ آیاتِک وَیعَلِّمُهُمُ الکتابَ وَالحِکمَةَ وَیزَکیهِمْ إِنَّک أَنْتَ العَزِیزُ الحَکیمُ؛(12)

بیشتر بخوانید  دعای گشایش در کار ها رفع سختی ها و رهایی از بلا ها در زندگی

و

رَبّنا ظَلَمْنا أَنْفُسَنا وَإِنْ لَمْ تَغْفِرْ لَنا وَ تَرْحَمْنا لَنَکونَنَّ مِنَ الخاسِرینَ؛ (اعراف ـ آیه 23) بارالها، ما به خود ستم کردیم که نافرمانی تو کردیم اگر ما را نیامرزی و به ما رحم نکنی ما از زیان کاران خواهیم بود.

و

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 6 =