دعای مجرب افزایش مشتری و پیشرفت در کسب و کار – رزق و روزی

دعای مجرب افزایش مشتری و پیشرفت در کسب و کار – رزق و روزی

در این پست از سایت اهنوس دعای مجرب افزایش مشتری و پیشرفت در کسب و کار – رزق و روزی را قرار دادایم برای افزایش  پیشرفت در کسب و کار و برای افزایش رزق و روزی در کار و زند گی

دعای مجرب افزایش مشتری و پیشرفت در کسب و کار - رزق و روزی
دعای افزایش مشتری و پیشرفت در کسب و کار – رزق و روزی

دعای افزایش مشتری و پیشرفت در  کار,دعای مجرب افزایش مشتری,دعای مجرب افزایش رزق و روزی,دعای مجرب برای افزایش رزق و روزی مغازه

دعای جهت افزایش مشتری :

برای افزایش مشتری و پیشرفت در  کار و بطور کلی زیاد شدن رزق و روزی ، دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود به همراه داشته باشد :

یاالله یا رَبِ یاحیُّ یاقَیوم یاذَالجلالِ والإکرام اَسئلُکَ بِاسمکَ اَلعَظیم اَلاعظَم اَن تَرزُقَنی رَزقاً حلالاً طَیِّباً

حضرت رسول(ص) فرمود:

هر كه هر روز صد مرتبه اين ذكر را بگويد (لا اله الاّ الله الملكُ الحقُّ المبين) از فقر و وحشت قبر امان يابد و توانگر شود و درهاى بهشت بر وى گشوده شود.

 همچنین مداومت بردعاي (اللهم اَغْنِنِى بحَلالِکَ عَنْ حَرامِکْ و بِطاعَتِکَ عَنْ مَعْصيَتِکْ و بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِواکَ)

 حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند:

قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود ان شاء الله.

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین

خواندن این سوره‌ها باعث افزایش رزق و روزی می‌شود
یکی از سوره‌هایی که در روایات برای افزایش رزق و روزی به خواندن آن توصیه شده، «سوره لیل» است. پیامبر اسلام (ص) می‌فرمایند: «هر كس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می‌كند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می‌گیرد.»

یکی دیگر از سوره‌هایی که امام صادق علیه‌السلام به خواندن آن توصیه فرموده‌اند، «سوره واقعه» است. سوره‌ای که به فرموده ایشان سختی، فقر، نیازمندی را از فرد مسلمان دور کرده و به واسطه آن از دوستان حضرت علی‌ علیه‌السلام می‌شود.

و آخرین سوره‌ای که بنا بر روایات به خواندن آن توصیه شده «سوره ذاریات» است، سوره‌ای که به فرموده امام صادق علیه‌السلام آثاری همچون اصلاح زندگی و افزایش رزق به همراه دارد.

برگرفته از سایت دعاشفا

بیشتر بخوانید  دعای ماثوره برای طلب حاجات رهایی از دشمن و دفع بلا ها مجرب

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهار =