دعای فروش کالا و اجناس در مدت زمان کم مجرب

در صورتی که می خواهید مشکل مالی تان حل شود و کالایی دارید که به هر دلیلی به فروش نمی رسد؛ پیشنهاد می کنیم که در ادامه این عنوان دعای فروش کالا و اجناس در مدت زمان کم مجرب را بخوانید. این دعا باعث می شود خانه، ماشین و هر چیزی که قصد فروش را دارید بی دردسر  تر از گذشته به فروش برسد و مشکل مالی و گرفتاری تان زودتر حل شود.

دعای فروش کالا,دعای فروش خانه,دعای فروش زیاد,دعای فروش ماشین,دعای فروش کالا از ایت الله بهجت,دعای فروش ملک,دعای فروش متاع,دعای فروش خانه سریع التاثیر,دعای فروش ملک تجربه شده و قوی,دعای فروش ملک از راه دور,دعای فروش ملک در مفاتیح,دعای فروش ملک تضمینی,دعای فروش ملک صوتی,دعای فروش ملک بهجت,دعای فروش ملک از ایت الله بهجت,دعای فروش ملک از دور

دعای فروش کالا و اجناس در مدت زمان کم مجرب

دعای فروش کالا و اجناس در مدت زمان کم مجرب,دعای فروش زمین از راه دور,دعای فروش زمین سریع التاثیر,دعای فروش زمین کشاورزی,دعای فروش زمین صوتی,دعای فروش زمین امام جواد,دعای فروش زمین در کتاب گنجهای معنوی,دعای فروش زمین و باغ,دعای فروش زمین در مفاتیح,دعای فروش ماشین از ایت الله بهجت,دعای فروش ماشین از راه دور,دعای فروش ماشین در گنجهای معنوی,دعای فروش ماشین با قیمت بالا,دعای فروش ماشین با قیمت خوب,دعای فروش ماشین مجرب

سوره بقره هم مثل تمام سوره های قران دارای برکاتی است. هر آیه این سوره برای رفع مشکل و دعایی موثر است. برای فروش اجناس خود حتما آیات ۴۰ و ۴۱را بر روی کاغذ یا پارچه ای بنویسید و در محل کسب خود قرار دهید.

این آیات را می توانید هفت مرتبه بر یک کاسه آب تمیز و سالمی بخوانید سپس اگر اجناس شما مشکلی با خیس شدن نداشته باشند روی اجناس بپاشید.

بیشتر بخوانید  دعای تجربه شده و عظیم فروش خانه ملک و زمین سریع التاثیر

این آیات به ترتیب:

۴۰ یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ.

۴۱٫ وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ

• کلمه بسم الله الرحمن الرحیم برای هر درد و مشکلی معجزه آسا است. آمده است که این جمله زیبا را به صورت حروف جداگانه (ب س م ا ل ل ه ا ل ر ح م ن ا ل ر ح ی م) روی برگی بنویسید و در محل کسب کنار اجناس نگه دارید. حتما برای اجناس حتی از غیب هم مشتری خواهد رسید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =