اذکار عظیم و مجرب برای آرامش در خواب و رویا

اذکار عظیم و مجرب برای آرامش در خواب و رویا

برخی انسان ها در هنگام خواب احساس ترس و اضطرابی دارند که به همین راحتی حل نمی شود و قطعا می تواند یکی از سخت ترین زمان ها باشد، بدن انسان به حداقل هفت ساعت خواب نیاز دارد و زمانی که این اتفاق رخ ندهد دچار مشکل شده و در مقابل بیماری ها نمی تواند دوام خوبی داشته باشد.

به همین منظور اذکار عظیم و مجرب برای آرامش در خواب و رویا را به شما پیشنهاد می کنیم که برای رهایی از مشکلاتی مانند از خواب پریدن، بی خوابی و … مفید هستند.

اذکار عظیم و مجرب برای آرامش در خواب و رویا
اذکار عظیم و مجرب برای آرامش در خواب و رویا

اذکار عظیم و مجرب برای آرامش در خواب و رویا,ذکر ارامش خواب,ذکر برای ارامش خواب,ذکر آرامش در خواب,ذکر آرامش روح,ذکر آرامش دهنده قلب,ذکر آرامش دلها,ذکر آرامش روحی,ذکر آرامش روح و روان,ذکر آرامش بهجت,ذکر آرامش کودک,ذکر آرامش در زندگی,ذکر آرامش روان,ذکر آرامش نوزاد,ذکر آرامش در خواب,ذکر آرامش داشتن,ذکر آرامش خواب,ذکر آرامش انسان,اذکار مجرب و سریع التاثیر برای آرامش در خواب,ذکر و دعای مجرب برای ایجاد آرامش در خواب و رویا,دعا ها و ذکر هایی برای ایجاد آرامش روحی در خواب,

اذکار عظیم و مجرب برای آرامش در خواب و رویا

کسی که در شب از خواب بیدار شود و اذکار زیر را بخواند و بعد از آن بگوید: «اللّهم اغْفِر لی».پروردگارا! مرا مورد عفو و بخشش خود قرار ده یا دعائی بکند خداوند جوابش را می ‌دهد و اگر وضوء بگیرد و نماز بخواند نمازش قبول می ‌شود.دعا این است.

«لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِیْکَ لَهُ، لَهُ الْمُلْکُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیْرٌ.سُبْحَانَ اللهِ، وَالْحَمْدُ لِلَّهِ، وَاللهُ أَکْبَرُ.ولاَ حَوْلَ وَلاَ قُوَّهَ إِلاَّ بِاللهِ» ؛ هیچ معبودی بجز الله نیست تنها و بی ‌شریک است و عظمت و ستایش برای اوست و بر هر چیزی تواناست ستایش و پاکی برای خداست و غیر از او خدایی نیست.حول و قوه و توکل تنها بر اوست.

بیشتر بخوانید  نشانه های طلسم و سحر - نحوه و روش ابطال طلسم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =