تعبیر خواب تخم مرغ – تفسیر دیدن تخم مرغ در خواب

تعبیر خواب تخم مرغ – تفسیر دیدن تخم مرغ در خواب

در این پیت از سایت اهنوس تعبیر خواب تخم مرغ – تفسیر دیدن تخم مرغ در خواب را قرار دادایم ضمیر ناخودآگاه شما، از خوابها به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با ضمیر خودآگاه شما استفاده میکند. اگر اتفاق خاصی در صبح رخ دهد و شما نتوانید به خوبی در برابر آن واکنش نشان دهید، این مساله ممکن است به شکل کاملا متفاوتی به خواب شما کشیده شود.مثلا اگر رییس شما، بر سر شما فریاد کشیده باشد و شما پاسخ او را نداده باشید، ممکن است در خواب ببینید که یک دوست بر سر شما فریاد میکشد اما شما ساکت هستید.این بدین معناست که منظور ضمیر ناخودآگاه شما از افراد ظاهر شده در خوابتان، لزوما همان افراد نیستند. بلکه ضمیر ناخودآگاه، هر فرد را نماد یک یا چند ویژگی یا مورد خاص دانسته و از آنها برای بیان نمادین منظور خود استفاده میکند.

تعبیر خواب تخم مرغ - تفسیر دیدن تخم مرغ در خواب
تعبیر خواب تخم مرغ – تفسیر دیدن تخم مرغ در خواب

تعبیر خواب تخم مرغ از حضرت دانیـال نبـی (علیه‌السلام),تفسیر خواب تخم مرغ از ابراهیم کرمانی,تعبیر تخم مرغ در خواب به چه معنا است,تعبیر خواب سفسدی تخم مرغ,تعبیر خواب مار,تعبیر خواب سگ,تعبیر خواب گربه,تعبیر خواب حامله بودن,تعبیر خواب افتادن دندان,تعبیر خواب طلا,تعبیر خواب موش,تعبیر خواب کامل,تعبیر خواب زلزله,تعبیر خواب برف,تعبیر خواب مار سیاه,تعبیر خواب عروسی,تعبیر خواب بچه دار شدن,تعبیر خواب کفش,تعبیر خواب سوسک,

حضرت دانیـال نبـی (علیه‌السلام) گویـد:

تخم مرغ در خواب کنیزک است. اگر بینـد مـاکیان در پـیش وی تـخم کـرد، دلـیل کـه از زن دون یا از کنیزک او را فرزند آید. اگـر تـخم را مجهـول بینـد و نـداند تخم چه چیز است، دلیل کـه زنی کند بـر قدر پـاکیزگی و سفیدی آن. اگر بیند تـخم پختـه همی خـورد، دلـیل کـه بـه رنـج و تعب مال بدست آورد.اگـر بینـد کـه تـخم نیم پخته همی خورد، دلیل که زنی خواهد و روزگار دراز او براند. اگـر بینـد تـخم خام هـمی خـورد، دلـیل کـه مال حـرام خورد و رنج و سختی به او رسد. اگر بیند تخم بـا پوسـت هـمی خـورد، دلـیل کـه مـال کسان خورد. اگـر بیند پوست تخم می خورد و در دهان می گذاشت، دلیل که مال مردگان خورد یا کفن مردگان ستاند.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگـر بینـد تـخم هـمی‌کرد، دلیل که زن بسیار خواهد و بر جماع حریص باشد.اگـر بینـد بـر تخم نشست چون مـرغ، دلیل که مخالطت او با زنان بود.اگـر بینـد از تـخم بچه بیرون آورد، دلیل که از فرزندان آن زنان او را فایده رسد.اگـر بینـد بـه جـای فرزنـد تـخم آورد، فرزنـد کافر است.اگـر بینـد تـخم بـه زیـر مـرغ نهـاد و مـرغ از تخم بیرون آورد، دلـیل کـه کـار مـرده او زنـده شـود. قو گویند: او را فرزند آید. اگـر ایـن خـواب کسی بیند که معلمی‌کند و کودکان را قران آموزد، اگـر بیند تخم را شکست، دلـیل که دختری را دوشیزگی ببرد. اگـر بیند نتوانست تخم را بشکند، دلیل که دوشیزگی نتواند ستد.اگـر بیند که درویش بود و تخم گنجشک دیدن، دلیل خیر و خرمی بــود، تخم سـایر مرغـان در جای دیگر بیان شود.

 

بیشتر بخوانید  دعای ام صبیان برای ازدواج و بخت گشایی فوری و تضمینی

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =