دعای عاقبت بخیری و عبور از خطرات و تهدیدات

دعای عاقبت بخیری و عبور از خطرات و تهدیدات

هر کسی ممکن است در زندگی خود درگیر خطرات، بلا ها، سختی ها و مشکلات شود اگر می خواهید از این وضعیت عبور کنید پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه مطالب و دسته بندی دعا های سایت اهنوس دعای عاقبت بخیری و عبور از خطرات و تهدیدات را بخوانید.

دعای عاقبت بخیری و عبور از خطرات و تهدیدات
دعای عاقبت بخیری و عبور از خطرات و تهدیدات

دعای عاقبت بخیری و عبور از خطرات و تهدیدات,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای رفع خطر در سفر,دعا برای رفع خطر بلا,دعا دفع بلایا و خطرات,دعا برای رفع خطر مرگ,دعا جهت رفع خطر,

دعای عاقبت بخیری و عبور از خطرات و تهدیدات

در جلد پنجم حیله الاولیاء ابو نعیم (اصفهانی) در احوال عطاء بن میسره ی) خراسانی چنین دیدم:
داود علیه السلام گفت: پروردگارا! چگونه است که بنی اسرائیل – هرگاه که به سخنی و اندوهی می افتند – می گویند:
یا اله ابراهیم و اسحاق و یعقوب (ای معبود ابراهیم و اسحاق و یعقوب)!؟
خداوند متعال به داوود علیه السلام وحی فرمود: ابرهیم هیچ گاه سر دوراهی گزینش میان من و چیزی دیگر قرار نگرفت مگر آن که مرا برگزید. اسحاق جان خود را به راه من ایثار کرد. یعقوب را به آزمونی سخت افکندم؛ هرگز به من بد نیندیشید تا نجاتش دادم و سختی را از او زدودم.(714)

 

به سند، از قصص الانبیاء علیهم السلام اثر (قطب الدین ابوالحسن) سعید بن هبه الله راوندی برای ما روایت شده است که او به سند خود از حضرت صادق علیه السلام روایت می کند که فرمود: آن گاه که برادران یوسف علیه السلام او را به چاه افکندند، جبرئیل علیه السلام بر او نازل شد و گفت: جوان! که تو را در این چاه افکند؟ پاسخ گفت: برادرانم به خاطر جایگاه من نزد پدرم، به من رشک بردند. پرسید: می خواهی از این چاه به در آیی؟ گفت: فرمان، فرمان خدای ابراهیم و اسحاق و یعقوب است. جبرئیل گفت: خداوند به تو می فرماید: بگو:
اللهم انی أسألک – بأن لک الحمد، لا اله الا أنت الحنان و المنان بدیع السماوات و الأرض، یا ذاالجلال و الاکرام – أن تصلی علی محمد و آل محمد و أن تجعل لی من امری فرجاً و مخرجاً، و ترزقنی من حیث أحتسب و من حیث لا أحتسب.(713)

بیشتر بخوانید  دعای حفظ جان و مال از خطرات و بلا ها تجربه شده

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 17 =