تعبیر خواب عسل – تفسیر دیدن موم عسل در خواب چیست

تعبیر خواب عسل – تفسیر دیدن موم عسل در خواب چیست

دراین پست از سایت اهنوس تعبیر خواب عسل – تفسیر دیدن موم عسل در خواب چیست را قرار دادایم خوابها یک راه ارتباطی بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه شما هستند. اگر ضمیر ناخودآگاه بخواهد چیزی را حین بیداری به شما بگوید، توسط احساسات این کار را خواهد کرد. اما وقتی خواب هستید، ضمیر ناخودآگاهتان این کار را توسط خوابها انجام خواهد داد. به همین علت است که یادگیری اینکه چگونه خوابها را تفسیر کنید، به شما کمک میکند که زبان ضمیر ناخودآگاه خود را بهتر متوجه شوید.

تعبیر خواب عسل - تفسیر دیدن موم عسل در خواب چیست
تعبیر خواب عسل – تفسیر دیدن موم عسل در خواب چیست
تعبیر خواب عسل خوردن,تعبیر خواب عسل کوهی,تعبیر خواب عسل برای دختر مجرد,تعبیر خواب عسل طبیعی,تعبیر خواب عسل با موم,تعبیر خواب عسل خریدن,تعبیر خواب عسل ابن سیرین,تعبیر خواب عسل حضرت یوسف,تعبیر خواب عسل برای زن باردار,تعبیر خواب عسل گرفتن از دیگران,تعبیر خواب عسل زرد,تعبیر خواب عسل ,تعبیر خواب عسل برای زن باردار,تعبیر خواب عسل سفید,تعبیر خواب عسل و زنبورعسل

منوچهر مطیعی گوید:

شهد همان انگبین است کـه در حرف الـف نوشته شده. معبران در مـورد شهد یـا شربت غلیظ کـه ما وقـتی بـا انـواع میـوه می آمـیزیم نـام مربـا بـه آن می دهـیم معتقـدند کـه علم و دانـش است و بهره ای است که انسان از خرد و دانایی خویش می برد. نقل است کـه عالم فرزانـه ای در خواب دیـد در حوضی از شهد و عسل افتـاده و هـر چه دست و پا می زنـد قادر نمی‌شود خویشتن را از آن مهلکـه نجات دهـد. چند روز بعـد از آن خواب فرمـانروای آن منطقـه بـه دنبالش فرستاد که بیا به فرزندان من در س بده. او نـاگزیر پـذیرفت و رفـت و بـه تدریس فرزندان سلطان و وزیـران پرداخت اما یک روز در تفسیر یکی از سوره هـای قـرآن چیزی گـفت که بـه ذوق و سلیقه سلطان خوش نیامد. بچه ها به پدر خویشتن گفتند و وزیران بـه اطلاع سلطان رساندند و او خشمگین شد و عالم فرزانـه را بـه شلاق زد و بعـد محبـوس نگـه داشـت. چنین است که معبران شهد و انگبین را علم و دانش دانسته انـد و بـهره ای کـه از طریـق علم عایـد انسان می‌شود.

بن‌سـیرین گویـد:

دیـدن مـوم سفید درخـواب، دلـیل مـال ونعمت است و مـوم زرد، دلـیل بیمـاری اسـت.اگر موم از وی ضایع شد، دلـیل نقصـان مال است و دیـدن مـوم به خواب بـه هـر رنـگ بـود، دلـیل مال و نعمت است. امام موم سفید بـهتر بود. اگر بیند موم را به آتش می سوخت، دلـیل کـه مال او بستانند. اگـر دیـد مـوم به مردم می داد، دلیل کـه مالِ خود بـه خیرات صـرف کنـد. منـوچهر مطیعی گوید: موم از عسل حاصل می‌شود و عسل نـیز در خواب‌هـایمان خوب است و پـول و مال تـعبیر شده. مـوم را بـه هـر رنگ و شکلی در خـواب ببینیـد خوب است به شرطی که جسمی که می‌بینید از موم خالص ساخته شده باشد. مـوم زرد غـم و اندوه تعبیر می‌شود ولی در این که باز هم پول و مال است تردیدی وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید  دعا و ذکر حفظ جان و مال از آفت و دفع شر و خطرات

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =