تفسیر و تعبیر خواب زیلو – تعبیر خواب زیلوی کوچک نشسته

تفسیر و تعبیر خواب زیلو – تعبیر خواب زیلوی کوچک نشسته

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب زیلوتعبیر خواب زیلوی کوچک نشسته را قرار دادایم ضمیر ناخودآگاه شما، پیغامها و راهنمایی هایش را تا زمانی که مشکل در دنیای بیرون وجود داشته باشد، برای شما ارسال میکند(بصورت خواب تکرار شونده). به همین علت است که مردم، بدون اینکه علتش را بدانند، بعضا یک خواب مشخص را بارها و بارها میبینند.همه فکرها، ایده ها و مشکلات حل نشده که در ضمیر ناخودآگاه شما هستند، فشار زیادی را به ذهن شما وارد میکنند و به همین علت، مغزتان تمایل دارد که به شیوه ای مانند خواب دیدن، آنها را آزاد کند. تا زمانیکه مفهوم این خوابها را متوجه نشوید و آنها را (در دنیای حقیقی یا با روشهایی مانند هیپنوتیزم) حل نکنید، ضمیر ناخودآگاهتان، آن خوابها را مدام تکرار خواهد کرد.

 

تعبیر خواب زیلـوی کهنه و دریـده,تعبیر خواب شستن زیلو,تعبیر خواب زیلوی کوچک نشسته,تعبیر خواب زیلـوی کوچک و ستبر داشت,تعبیر خواب زیلوی فراخ باریک داشت,تعبیر خواب زیلوئی ببینید که جمع کرده,تعبیر خواب زیلوی فراخ باریک , تعبیر خواب زیلو حضـرت امـام جـعفر صادق(علیه‌السلام),تعبیر خواب منوچهر مطیعی

ابن‌سیرین گوید:

زیلوی بـه خواب چـون گسترده بـود، دلـیل بـر درازی و ساختگی کار دنیا کنـد و هـر چنـد زیلـو درازتر باشد بهتر باشد و چـون زیلو در نوشته باشد، دلـیل بــر نقصان عمر و درویشی کنـد. اگـر بینـد بـر زیلوی کوچک نشسته است و آن زیلوی در زیـر آن دراز شده، دلیل است عیش و روزی بــر وی فـراخ شـود. اگـر بینـد زیلـو به دست خود در نوشت و به کنج خانه نهاد، دلیل که عز و دولـت خویش را تباه کنـد. اگـر زیلـو را بـر پشت نهاده می برد، دلیل است بزه و گناه او جمـع شـود. اگـر بینـد کـه زیلـو درنوشت و بـه کسی داد، دلـیل کـه عمرش بـه آخر رسیده بـود. اگـر بینـدکه زیلـوی کوچک و ستبر داشت، دلـیل کـه روزی بـر وی تنگ شود، اما عمرش دراز شود. اگـر بیند کـه زیلوی فراخ باریک داشت، روزی بر وی فراخ شود، اما عمرش کوتاه شود.

جابرمغربی گوید:

اگـر بینـد زیلـوی ستبر پـاکیزه داشت، دلیل است نـعمت بـر وی فـراخ گـردد. اگــر بینـد زیلـوی کهنه و دریـده گسـترده است، دلـیل است عمر بـه تـلخی گـذراند و عـیش بــر وی تنگ شود. اگـر بینـد زیلـوی مجهول افکنده بـود، دلـیل کـه ان چـه دارد از دسـت او بشود. اگـر بیند زیلوی نـو بـدو دادنـد یـا بخریـد و در خانـه بگسترد، دلیل است دولـت و اقبال یابـد و عـمرش دراز شود، زیـرا کـه گستردن زیلـوی درخواب، دلیل بـر درازی عمر بـود و در نوشتن آن، دلیل بـر سپردن عمر کند.

منوچهر مطیعی گوید:

زیلـو در خواب ما یملک است و انتفاع و تمتعی است کـه از تملک چیزی می بـریم. بـه زبان دیگر زیلوی مـا کار ماست. زندگی مـا است و ما یملک ما و چون گشوده و گسترده باشد خواب می‌گویـد کـار بـا مـراد پـیش مـی رود و زندگی بـه دل خواه جریان می یابد و بـر آن چه داریـم و گـرد آورده ایـم مسلط مـی باشیم. بخصـوص اگر بـر زیلوی گسترده نشسته باشیم. اگر در خواب زیلوئی ببینید که جمع کرده و تا شده است و در عالم خواب بدانید که آن زیلو به شما تعلق دارد خواب شما خبـر می‌دهـد کـه آسیب پـذیر شـده‌اید و حقی از شما ضایع می‌گردد و مالی را از کـف شما بـیرون می‌برنـد ولـی اگـر آن زیلوی جمع و تا شده بـه شما تعلـق نداشـته باشد خـواب شما می‌گویـد کـه به حال کسی مسلط می‌شوید و درباره کسی حق داوری پیدا می‌کنیـد.

 

بیشتر بخوانید  سوره قرآنی بسیار معتبر برای برکت و گشایش رزق و روزی و کسب ثروت زیاد

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =