تفسیر و تعبیر خواب غسل کردن – تعبیر خواب غسل کـرد در اب رودخانه

تفسیر و تعبیر خواب غسل کردن – تعبیر خواب غسل کـرد در اب رودخانه

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب غسل کردن – تعبیر خواب غسل کـرد در اب رودخانه را قرار دادایمدر بسیاری از مواقع، خوابها پیغام هایی از سوی ضمیرناخودآگاه هستند و شناخت بسیار عمیقی از ذهنتان به شما خواهند داد. شما در خواب نمادهایی را خواهید دید که دارای معنا هستند و با یادگیری نحوه تعبیر آنها، خواهید توانست زندگی خود در بیداری را نیز بهبود بخشید. همچنین خواب یک راه ارتباطی با ضمیر ناخودآگاه است پس به خاطر آوردن و یادگیری نحوه تعبیر آن، گامی بزرگ در جهت شناخت ضمیر ناخودآگاهتان خواهد بود.

تفسیر و تعبیر خواب غسل کردن - تعبیر خواب غسل کـرد در اب رودخانه
تفسیر و تعبیر خواب غسل کردن – تعبیر خواب غسل کـرد در اب رودخانه

تعبیر خواب غسل دادن مرده,تعبیر خواب غسل جنابت,تعبیر خواب غسل میت,تعبیر خواب غسل میت دادن ادم زنده,تعبیر خواب غسل دادن دیگری,تعبیر خواب غسل دادن پدر,تعبیر خواب غسل حیض,تعبیر خواب غسل با لباس,تعبیر خواب غسل میت دیگران,تعبیر خواب غسل دادن,تعبیر خواب غسل گرفتن,تعبیر خواب غسل زیارت,تعبیر خواب غسل دادن مادر,تعبیر خواب غسل دادن مادر فوت شده,تعبیر خواب غسل دادن بچه

ابن‌ســیرین گویــد:

اگـر بینـد که در آب رود یـا در آب دریـا غسل کـرد، دلیل بر درستکاری و دیانت او باشد و غـمش زایل شود. اگر این خواب را بیمار بیند، دلیل است شفا یابـد. اگـر وام دار بـود بگذارد، اگر بنده ای بینـد خلاصـی یابـد. اگـر بیند که به اب گرم غسل کرد و بعـد از آن دسـت و رو را شـست، دلـیل کـه دو نـیکی بکند.

ابــراهیم کرمــانی گویــد:

دیــدن غسل کـردن، دلـیل بـر پـاکی دیـن بـود و هـر زیـاده و نقصـان کـه در شستن جنابت بیند، دلـیل بـر پاکی دین او است.اگردر خـواب ببینیـد کـه دیـگری را می شویید خدمتی در جهت او انجام می‌دهیـد کـه مـوجب سکون و آرامش آن شخص می‌شود. 

منـوچهر مـطیعی گویـد:

.غسـل به معنی شستن است کـه در فارسی بـا دو فـعل معین به کار می رود. غسل کـردن بـه مـعنی خـود شویی است و غسل دادن بـه معنی شستن دیـگری. ایـن هـر دو در تـعبیر فـرق می‌کند. روی هـم رفتـه شستن اگـر بـه منظـور پـاک کـردن و پـاک شدن و تـطهیر باشد در خواب‌هـایمان خـوب اسـت و تـعبیر بـد نـدارد چه خودمان را بشوییم و چه دیـگران را. اگـر در خواب بـبینیم کـه درون آب بسیار غسل مـی کـنیم از غـم و انـدوه مـی رهـیم و از گرفتـاری هـای دست و پاگیر نجات می یابیم. مثلا در آب رودخانـه، استخر، یـا دریـا و دریاچـه کـه درون آنها بتـوانیم غوطه بخوریم و غوص کنیم. این خواب را اگر مـتهمی ببینـد از او رفـع اتهـام می‌شود و اگر محکومی ببیند اززنـدان خلاص مـی‌گردد و اگـر بیمـاری ببینـد از بیمـاری شـفا مـی یابـد ولـی در ایـن میـان سـه شرط وجود دارد. نـیت، حـرارت آب و مقـدار آن. چنانچه در آب دریا غوطه بخورید که مثلا ساعت مچی خویش را کـه گم شده پیـدا کنیـد شـامل غسل کردن نمی‌شود. غسل در صورتی است که نیت خود شویی باشد برای نظـافت. هـمین طـور آب بایـد سرد باشد چـون تـعبیر آب گـرم فـرق می‌کنـد کـه در زیـر مـی نویسیم. سوم مقـدار آب اسـت کـه اگـر انـدک باشـد و نتـوانیم در آن غوطـه بخـوریم بـاز هـم تـعبیری دیگر پیدا می کند

 

بیشتر بخوانید  لوح شریف جمجیائیل دفع همزاد دعای رفع ترس و اضطراب

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =