تفسیر و تعبیر خواب پل – تعبیر خواب پل شکسته و ویران

تفسیر و تعبیر خواب پل – تعبیر خواب پل شکسته و ویران 

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب پل – تعبیر خواب پل شکسته و ویران را قرار دادایم و توضیحاتی در مورد تعبیر خواب و اسیب های ناشی از تعبیر نادرست خواب های شما از کسانی که اهگاهی از تعبیر ان ندارند وقتی شما خوابهایتان را به دیگران بگویید و آنها برای شما تعبیر کنند، خصوصا اگر تعبیر بدی کرده باشند، ناخودآگاهتان روی آن معنا هیپنوتیزم شده و ضمیر ناخودآگاهتان بدون اینکه بدانید چگونه ، باعث رخ دادن آن خواب در حقیقت زندگیتان میشود.عامل اسرار آمیز بودن خوابها و اینکه ابهامات زیادی درباره آنها وجود دارد، باعث میشود که ناخودآگاه شما پس از گیجی حاصل از خواب دیدن، درباره آن پذیرا تر شده و ذهنتان به سادگی روی تعبیری که دیگران از خوابی که دیدید میکنند، هیپنوتیزم شود. این موضوع دقیقا همان چیزی است که باعث میشود حرفهای فالگیر و پیش بینی هایش نیز برایتان رخ دهد ! زیرا ذهنتان با انبوهی از ابهام روبرو شده و به همین علت پیش بینی های فالگیر مستقیما به ناخودآگاهتان تزریق میشود و خود، با دستهای خودتان، بدون اینکه بدانید باعث رخ دادن تعبیر های دیگران میشوید.

 

تفسیر و تعبیر خواب پل - تعبیر خواب پل شکسته و ویران 
تفسیر و تعبیر خواب پل – تعبیر خواب پل شکسته و ویران

تعبیر خواب پلنگ,تعبیر خواب پله,تعبیر خواب پلیس,تعبیر خواب پلنگ در خانه,تعبیر خواب پله امام صادق,تعبیر خواب پلنگ سیاه,تعبیر خواب پلاک طلا برای زن متاهل,تعبیر خواب پلنگ حضرت یوسف,تعبیر خواب پلنگ برای دختر مجرد,تعبیر خواب پلنگ امام صادق,تعبیر خواب پل,تعبیر خواب پلیس برای دختر مجرد,تعبیر خواب پلاک طلا حضرت یوسف,تعبیر خواب پلنگ زرد,تعبیر خواب پل برای دختر مجرد

منوچهر مطیعی گوید:

دیدن پـل در خواب خوب است بـه شرط آن کـه شکسته و ویران نباشد. هر چه پل بزرگتر و محکم تر باشد بـهتر اسـت بـه خـواب بیننـده اعتمـاد و اطمینان بیشتری می‌دهـد در بیـداری پـل جـاده یـا راهـی است که بـر روی رود خانه یـا دره و یـا پرتگــاه زده انـد و وجود آن سبب می‌شود کـه مـا بـدون غوطـه خـوردن در آب یـا پـرت شدن در دره و پرتگاه بـه راه خـویش ادامـه دهـیم و بـه زمـین محکم و بی خطر برسیم. در خواب ما نـیز پـل هـمین مـعنی را مـی رسـاند و چـون در رویــای خـویش پـل بـبینیم لاجرم بایـد بـدانیم کـه خطری هست که پل برای ایجاد امنیت نسبت به آن است. لـیکن بایـد دیـد در خواب بیننده خواب نسبت بـه پل چـه وضـع و مـوقعیتی دارد. چنانچه در خواب بـبینیم کـه از روی یک پل محکم و استوار و بزرگ می گذریم همان طور که گفته شد بی تردید خطری ما را تهـدید می‌کنـد که بزرگ قدرتمند و کریمی دستمان را مـی‌گیرد و از مرحله خطر عبور می‌دهد و به سر منزل امـنیت مـی رسـاند. اگـر کارمنـد و حقـوق بـگیر باشـیم مــوقعیت شغلی بـهتری می یـابیم و چنانچه کاسب باشیم اعتبـار پیـدا مـی کـنیم و نـزد همگـان مـفتخر و معتبـر می شویم. پل در خواب مردی است بزرگ و با قدرت که بیننده خواب با او برخورد می‌کند. پل ویران و شکسته، شکست و ناکامی است. پـل لـرزان، بـی اعتباری و دلهره و تشویش است.ساخت پـل خـوب است. زیـر پل قـرار گـرفتن خوب نیست.

لیلابرایت می‏گوید:

دیـدن پـل در خـواب بـه ایـن معنـا اسـت کـه در آینـده مـوفقیت زیـادی نصـیبتان می‏شود. اگر در خواب ببینیـد که از پـلی می‏گذرید، یـعنی خطری شما را تهــدید می‏کند کـه بایـد بیشتر مـواظب خـود باشـید. افتـادن از پـل بیـانگر بـروز مشکلات است. اگر خواب ببینید که پلی قدیمی پیش رویتان است و قصد عبور از آن را داریـد، نشانه‏ی آن است که برای انجام کاری خود را به خطر می‏اندازید.

آنلی‌بیتون می‏گوید:

 اگـر خواب ببینیـد پـلی بـزرگ ویـران شده است، نشانه آن است کی در آرزوهاست. اگـر در خـواب از پلی بگذرید، دلالت بر آن دارد که بـر مشکلات غلبـه خواهید کـرد بـه شـرط آنکه بیشتر مراقب اطراف خود باشید. اگـر خواب ببینید پـلی مقــابل پــای شما نمایانمی‌شود، دلالت بـر آن دارد کـه بایـد از ستایش افـرادبی وفا بپرهیزید.

برگرفته از سایت دعاشفا

بیشتر بخوانید  دعا برای دست و دلباز شدن شوهر و پول گرفتن از شوهر مجرب

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نوزده =