تفسیر و تعبیر خواب گندم – تعبیر گندم خشک و پاک کـرده در خواب به چه معنا است

تفسیر و تعبیر خواب گندم – تعبیر گندم خشک و پاک کـرده در خواب به چه معنا است

در این پست از سایت اهنوس تفسیر و تعبیر خواب گندم تعبیر گندم خشک و پاک کـرده در خواب به چه معنا است را قرار دادایم تعبیرهای بسیار اشتباهی درباره خوابها در سطح جهان وجود دارند. اگر میخواهید علت اصلی دیدن افراد مختلف در خوابتان را بدانید، همه چیز را فراموش کنید و فقط این مقاله را مطالعه کنید.ضمیر ناخودآگاه شما، از خوابها به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با ضمیر خودآگاه شما استفاده میکند. اگر اتفاق خاصی در صبح رخ دهد و شما نتوانید به خوبی در برابر آن واکنش نشان دهید، این مساله ممکن است به شکل کاملا متفاوتی به خواب شما کشیده شود.این بدین معناست که منظور ضمیر ناخودآگاه شما از افراد ظاهر شده در خوابتان، لزوما همان افراد نیستند. بلکه ضمیر ناخودآگاه، هر فرد را نماد یک یا چند ویژگی یا مورد خاص دانسته و از آنها برای بیان نمادین منظور خود استفاده میکند.بهترین راه این است که شما ارتباطی را میان آخرین رویدادهایی که در زندگی شما رخ داده اند، و خوابهایی که هر شب میبینید، بیابید تا زبان نمادین ضمیر ناخودآگاه خود را متوجه شوید.

دعا غلبه بر غم و اندوه و مشکلات تلخ زندگی
دعا غلبه بر غم و اندوه و مشکلات تلخ زندگی

تعبیر خواب گندم زار,تعبیر خواب گندم سبز,تعبیر خواب گندم خشک,تعبیر خواب گندم زرد,تعبیر خواب گندم سبز حضرت یوسف,تعبیر خواب گندم هدیه گرفتن,تعبیر خواب گندم برای دختر مجرد,تعبیر خواب گندم چیست,تعبیر خواب گندم امام صادق,تعبیر خواب گندم و مرده,تعبیر خواب گندم پاشیدن,تعبیر خواب گندم کاشتن,تعبیر خواب گندم چیدن,تعبیر خواب گندم برای زن باردار,تعبیر خواب گندم پخته

بن‌سیرین گوید :

کـه دیـدن گنـدم, دلیل بر روزی حلال است که به رنج بـه دسـت آیـد. اگردیـد گندم پخته می خورد، دلیل که غمگین شـود. اگـر دیـد شکم او تا دهان پـر از گنـدم خشک است، دلیل هلاک او بود.

منوچهر مطیعی گوید:

دیـدن گنـدم در خواب بسیار خوب است. چه گندم خشک و پاک کـرده در خواب ببینید و چه مزرعه ای که در آن گندم کاته با شند. گندم خیر و بـرکت و معیشت است. اگـر در خواب ببینید مشتی یا مقداری گندم در جیب دارید جــیب و کیســه شـما بـرکت می یا بد و پر پول می‌شود ولی این گویای پولی است کـه به دست می‌آورید و هزینه می‌کنید نه پولی کـه بـا آن بتوانیـد پس انداز کنید و پول دار شوید. اگر در خواب ببینید کیسه ای گندم دارید پـول زیادی بـه دست می‌آوریـد و اگـر ببینید انباری گندم دارید و آن انبار و آن انبوه گندم بـه شما تعلـق دارد ثروتمند می‌شوید.

لوک اویتنهاو می‌گوید :

اگـر مزرعه ای گندم داشته باشید کاری می‌کنید کـه خیرو بـرکت دارد و هم خودتان بـهره مند می‌شوید و هم دیگران. اگـر در خواب ببینید نـان گندم می‌خوریـد گرفتار تـنگی معـاش می‌شوید و چنانچـه ببینید سنبله گندم را می جوید و می‌خورید و تـف می‌کنیـد گرفتار فقر و تنگدستی خواهید شد و از نظر تامین معـاش بـه شدت در مضیقه می افتید.

 

بیشتر بخوانید  دعا قوی جهت ترک اعتیاد سیگار تریاک شیشه

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =