حرز حضرت زهرا {ص}به سلمان – برای دفع بیماری و تب شدید و غضب خداوند

حرز حضرت زهرا {ص}به سلمان – برای دفع بیماری و تب شدید و غضب خداوند

در این پست از سایت اهنوس حرز حضرت زهرا به سلمان برای دفع بیماری تب شدید غضب خداوند را قرار دادیم . از سلمان فارسی نقل شده که حضرت زهرا برای شفای بیماری و درمان تب شدید و دوری از غضب خداوند حرز زیر را سفارش کرده اند  سایت دعاگو .

حرز دفع بیماری حضرت زهرا,حرز شفای بیماری حضرت زهرا,حرز رفع تب شدید حضرت زهرا,حرز سلمان برای دفع بیماری,حرز دوری از غضب خداوند,حرز حضرت زهرا دفع بیماری و تب شدید و غضب خداوند

حرز حضرت زهرا به سلمان - برای دفع بیماری و تب شدید و غضب خداوند
حرز حضرت زهرا به سلمان برای دفع بیماری  تب شدید و غضب خداوند

حرز حضرت زهرا {ص}به سلمان – برای دفع بیماری و تب شدید و غضب خداوند

برای برطرف شدن تب ، آیات شریفه هشتم و نهم از سوره مبارکه کهف را در کاغذ بدون خط بنویسد و در زیر سر بنهد ، حتما تبش برطرف میشود.

وإِنَّا لَجَاعِلُونَ مَا عَلَيْهَا صَعِيدًا جُرُزًا (8) أَمْ حَسِبْتَ أَنَّ أَصْحَابَ الْكَهْفِ وَالرَّقِيمِ كَانُوا مِنْ آيَاتِنَا عَجَبًا (9)

{سوره الم نشرح }را بخواند و به هر (کاف) که در این سوره است رسید یک گره بزند که مجموعاً نُه گره خواهد شد سپس آن را بر دست خود (دست فرد تبدار) ببندد به زودی تب قطع شود مجرب است

دعای حضرت در دفع تب شدید و دوری از غضب خدا از جناب سلمان فارسی نقل است که فرمود:

به خدا سوگند، از روزی که حضرت فاطمه زهرا (س) این دعا را به من آموختند آن را به بیش از هزار نفر در مکه و مدینه که همگی مبتلا به تب شدید بودند تعلیم دادم و همه آنها با قرائت این دعا صحت کامل یافتند.

البته در برخی از منابع، اثر دیگری نیز بر این دعا نقل شده است بدین مضمون که؛ حضرت فاطمه (ع) پس از تعلیم آن به جناب سلمان فرمودند: «و نیز اگر می‌خواهی در روز قیامت خداوند را ملاقات کنی در حالی که از دست تو در سخط و غضب نیست، این دعا را بسیار بخوان»

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم، بسم‌الله النور، بسم‌الله نور النور، بسم‌الله نور علی نور، بسم الله الذی هو مدبر الامور، بسم الله الذی خلق النور من النور، الحمد الله الذی خلق النور من النور، و انزل النور علی الطور، فی کتاب مسطور، فی رق منشور، بقدر مقدور، علی نبی محبور، الحمدالله الذی هو بالعز مذکور، و بالفخر مشهور، و علی السراء و الضراء مشکور: و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین».

به جهت پایان دادن به هر تب دار و هر دردی {سوره بقره }را با ایمان کامل و رعایت آداب و شرایط نوشته و با خود همراه داشته باشد

 جهت قطع کردن تب زیاد و خطرناک و همچنین برطرف کردن و کنترل آن هر روز {سوره سجده }را حد اقل ۱مرتبه قرائت نماید

 

بیشتر بخوانید  دعای رفع درد قلب و نارسایی قلبی و درمان و شفای ناراحتی قلبی

برگرفتفه از سایت دعاسایت

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =