خاصیت سوره ها برای حاجات و خواسته های مهم و اساسی

خاصیت سوره ها برای حاجات و خواسته های مهم و اساسی

اگر می خواهید با خواندن دعا های قرآنی به حاجات خواسته ها و نیاز های اساسی در زندگی برسید و در صورتی که درگیر مشکلات بزرگ و کوچک هستید حتما در ادامه این پست از سایت اهنوس مرجع رهگشا های اسلامی خاصیت سوره ها برای حاجات و خواسته های مهم و اساسی را بخوانید.

خاصیت سوره ها برای حاجات و خواسته های مهم و اساسی
خاصیت سوره ها برای حاجات و خواسته های مهم و اساسی

خاصیت سوره ها برای حاجات و خواسته های مهم و اساسی,خواص سوره های قرآن,خواص سوره های قرآن کریم,خواص سوره های قرآن برای حاجت,خواص سوره های قرآن Pdf,خواص سوره های قرآنی,خواص سوره های قرآن در بارداری,خواص سوره هاي قرآن,خواص سوره های قرآن به صورت کامل

خاصیت سوره ها برای حاجات و خواسته های مهم و اساسی

۱- اگر به سختی افتادید و می خواهید  ، رها شوید ، به مدت ۸ شب با حضور قلب وبا معنی سوره مبارکه الحجر را از آیه ۹ تا ۱۰ بخوانید.

۲- اگر می خواهید به حاجت و امید خود زودتر برسید ، در مدت ۷ شب متوالی با حضور قلب و با معنی  سوره مبارکه طه  را از آیه ۶ تا ۳۶  بخوانید.

۳- اگر می خواهید کسی به عهدش وفا کند ، به مدت ۶ شب با حضور قلب و با معنی سوره مبارکه را از مریم آیه ۶ تا ۵۴ بخوانید .

۴- اگر می خواهید همسر یا نامزد یا دوستتان وفادار بماند  سوره مبارکه نور را با حضور قلب و با معنی از آیه ۶تا ۳۲ به مدت ۷ شب بخوانید .

۵-   برای آرامش روحی  خود به شما توصیه می شود که ، سوره حمد و اخلاص را در هفته ۲ بار با حضور قلب و با معنی بخوانید تا آرامش روحی پیدا نمایید .

بیشتر بخوانید   دعای گشایش بخت پسر و دختر – ازدواج و اقبال

 

از حضرت علي (ع) منقول است که فرمود: هر کس که صد آيه از هر جاي قرآن بخواند، بعد هفت مرتبه «يا الله» بگويد، اگر بر صخره هم دعا کند، خداوند متعال آن را مي شکافد.

امام صادق (ع) با يارانش دستور داد، درخواست خود را به صورت نامه به من بنويسيد. آنها درخواست خود را نوشتند و به آن حضرت عرضه داشتند، ولي در پايان درخواست کلمه «ان شاءالله» نبود، حضرت فرمود: چگونه اميدواريد که در خواستتان عملي شود، در حالي که در اين نوشته کلمه «ان شاء الله» نيست. بنگريد هر جا کلمه «ان شاءالله» مي خواهد در آن بنويسيد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =