ختم قل اللهم برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت

ختم قل اللهم برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت

در یکی دیگر از عناوین و پست های اهنوس مرجع رهگشا ها و دعا های تجربه شده به شما عزیزان ختمی می آموزیم که تحت عنوان ختم قل اللهم برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت شناخته می شود و می تواند باعث شود که از عذاب الهی در روز قیامت در امان مانده و کم تر درگیر تلخی های زندگی شوید.

ختم قل اللهم برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت
ختم قل اللهم برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت

ختم قل اللهم برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت,ختم طلب خیر,دعای عاقبت بخیری,دعای عاقبت بخیری فرزندان,دعای عاقبت بخیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری فرزند,دعای عاقبت بخیری برای دوستان,دعای رهایی از عذاب جهنم

ختم قل اللهم برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت

سوره ی آل عمران 200 آیه دارد. رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم)فرمود: هر کس سوره ی آل عمران را بخواند خداوند و فرشتگان بر او صلوات فرستند تا آفتاب فرو رود. عبد الله بن مسعود روایت کند که هر کس سوره ی آل عمران را بخواند او توانگر است. راوی خبر از رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) نقل کرده، فرمود: بقره و آل عمران را بیاموز که آن دو ستاره ی تابان است و فردای قیامت به صورت دو فرشته بیایند و خواننده شان را شفاعت کنند تا به بهشتش برند؛ در خبر است که هر کس بقره و آل عمران را در شب جمعه بخواند، فردای قیامت او را دو پر دهند تا بر صراط مثل پرندگان پرواز نماید. رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: هر که آن را بخواند به هر آیه برات امانی از جسر جهنم به او بخشند و کسی که روز جمعه بخواند، آن روز تا غروب خداوند و ملائکه بر او صلوات فرستند.
امام صادق (علیه السلام) فرمود: هر کس آن را به زعفران و گلاب نویسد، بر درختی آویزد، میوه ی نیکو دهد و اگر بر زن عقیم آویزد آبستن گردد و اگر بسم الله الرحمن الرحیم گوید، بعد سه بار بجای دردناک این آیه را بخواند شفا یابد: ربنا لا تزع قلوبنا بعد اذ هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمة انک انت الوهاب و در این سوره است شهد الله و قل اللهم .

بیشتر بخوانید  تعويذ براى درد رحم - دعای بچه دار شدن

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =