ختم های مجرب اسلامی برای نیاز ها و حاجات بزرگ

ختم های مجرب اسلامی برای نیاز ها و حاجات بزرگ

در یکی دیگر از پست ها و عناوین سایت اهنوس قصد داریم گره گشا های تجربه شده و سریع الاثری به شما عزیزان شرح دهیم که باعث می شوند در زندگی به مهم ترین خواسته ها، نیاز ها و حاجات برسید و در صورتی که درگیری های ذهنی بزرگی دارید قطعا ختم های مجرب اسلامی برای نیاز ها و حاجات بزرگ می تواند نتیجه دهد.

ختم های مجرب اسلامی برای نیاز ها و حاجات بزرگ
ختم های مجرب اسلامی برای نیاز ها و حاجات بزرگ

ختم های مجرب اسلامی برای نیاز ها و حاجات بزرگ,ختم طلب,طلب ختم رسمي,طلب ختم اداري,ختم گرفتن طلب,نموذج طلب ختم,خطاب طلب ختم رسمي,خطاب طلب ختم,نموذج طلب ختم شخصي,ختم برای گرفتن طلب,ختم مجرب برای طلب فرزند,نموذج طلب ختم اداري,طلب الحصول على ختم اداري,ختم مجرب برای گرفتن طلب,نموذج خطاب طلب ختم,خطاب طلب ختم معرف,رسالة طلب ختم,صيغة خطاب طلب ختم,خطاب طلب عمل ختم

ختم های مجرب اسلامی برای نیاز ها و حاجات بزرگ

ختم هفتادو هفتم خواندن 7 سوره که با «حم » اغاز می شود در یک مجلس ،خصوصا قبل از طلوع فجر وثواب ان را به فاطمه ی زهرا(س) اهدا کند ،تاثیری عجیب در هر امر مشکلی دارد ،این حوائج چه دنیوی باشد وچه اخروی .پس ان را غنیمت شمار وغفلت نورز.ان هفت سوره عبارتند از:1)غافر -2)فصلت-3)شوری-4)زخرف-5)دخان-6)جاثیه-7)احقاف

*************

ختم هشتادو یکم دعا برای رسیدن به مراد امام محمد باقر علیه السلام می فرمایند : هنگام خروج از منزل (برای رسیدن به مطلوب) این دعا را بخوان.بِسم الله الرحمن الرحیم حَسْبی اللهُ تَوَكَّلْتُ عَلَی اللهِ اللهمَّ إنّی أسئلُكَ خَیْرَ اُموُری كُلّها و اعوذُ بِكَ مِنْ خِزْی الدّنْیا و عَذابِ الاخِرَةِ.

*************

بیشتر بخوانید  دعای عظیم به جهت رفع مشکل فراموشی و ضعف حافظه پرخیر

ختم هشتادو سوم هر كس حاجتى داشته باشد بعد از دو ركعت نماز هدیه به حضرت زهرا سلام اللّه علیه در قنوت بخواند. اللهم بفاطمه و ابیها و بفاطمه و بعلها و بفاطمه و بنیها بفاطمه و السر المستودع علیها اقض حاجتى و صلى اللّه على محمد و آل محمد. محال است كه حاجتش روا نگردد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =