ختم هر کدام از سوره های قرآنی – ختم بر اساس سوره ها

ختم هر کدام از سوره های قرآنی – ختم بر اساس سوره ها

امروز و در این مطلب رهگشا های پرخیر و تجربه شده ای به شما عزیزان می آموزیم که باعث می شوند به حاجات و خواسته های ضروری و مهم برسید و اگر نیاز های اساسی دارید که تاکنون برآورده نشده است ختم هر کدام از سوره های قرآنی – ختم بر اساس سوره ها نتیجه می دهد.

ختم هر کدام از سوره های قرآنی - ختم بر اساس سوره ها
ختم هر کدام از سوره های قرآنی – ختم بر اساس سوره ها

ختم هر کدام از سوره های قرآنی – ختم بر اساس سوره ها,دعای قرآنی برای رسیدن به معشوق,دعای قرآنی برای جذب معشوق,دعای قرآنی برای ازدواج,دعای قرآنی در سوره بقره,دعای قرآنی برای شفای مریض,دعای قرآنی برای آرامش اعصاب,دعای قرآنی کوتاه,دعای قرآنی برای گشایش کار,دعای قرآنی زبان بند,دعاهای قرانی برای رسیدن به معشوق,دعای قرانی رسیدن به معشوق,دعای قرآنی برای ازدواج با معشوق,دعای قرانی برای ازدواج سریع,دعای قرانی برای ازدواج با شخص مورد نظر,دعاهای قرآنی برای ازدواج

ختم هر کدام از سوره های قرآنی – ختم بر اساس سوره ها

از امام صادق (علیه‌السلام) روایت شده که فرمود: هر کس سوره شعرا را برای برآمدن حاجت بخواند حاجتش برآورده گردد. به شرط اینکه تا چهل روز هر روز یک بار بخواند و چنانچه یک روز فوت شود ختم را از سر بگیرد. این ختم را بسیاری از بزرگان از مجربات شمرده‌اند.

***************

ختم سوره احقاف
در کتاب ختومات قرآن آمده است که هرگاه کسی را گرفتاری پیش آید این سوره مبارکه را سه بار در یک جلسه بخواند از گرفتاری نجات یابد انشاء الله.

بیشتر بخوانید  دعای معتبر و تضمینی برای ازدواج طبق روایتی از امام صادق (ع)

***************

ختم سوره والنجم
از امام صادق (علیه‌السلام) روایت شده که فرمود: هر کس این سوره مبارکه را جهت برآمدن حاجتی 21 بار بخواند حاجتش بزودی برآورده گردد انشاء الله.

***************

21 بار خواندن سوره طلاق برای ایجاد محبت و یا ادای قرض نافع است
ختم سوره والذاریات و طلاق و مزمل و الم نشرح
هر روز به طور مداوم جهت وسعت رزق خواندن تأثیر بسزایی دارد به شرط اینکه یک روز فوت نشود و اگر شد قضا نماید.

گفته‌اند اگر کسی بخواهد دولتمند گردد و درهای خیر و خوبی برویش باز گردد هر روزی سه بار متصل و در یک مجلس این سوره ها را با وضو و رو به قبله و با ترتیل یعنی شمرده شمرده و آرام بخواند و بعد حاجت خود را بخواهد برآورده خواهدشد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =