دستورات قوی و اسلامی در طلب حاجات و نیاز ها

دستورات قوی و اسلامی در طلب حاجات و نیاز ها

در این مطلب از سایت اهنوس یک بار دیگر به شما عزیزان رهگشای قوی و اسلامی می آموزیم که در درجه اول باعث می شود به حاجات، خواسته ها، نیاز ها و مهمات برسید و اگر حس می کنید که با مشکلات زیادی در مسیر زندگی خود روبرو می شوید چاره کار خواندن دستورات قوی و اسلامی در طلب حاجات و نیاز ها است.

دستورات قوی و اسلامی در طلب حاجات و نیاز ها
دستورات قوی و اسلامی در طلب حاجات و نیاز ها

دستورات قوی و اسلامی در طلب حاجات و نیاز ها,دعا اجابت حاجت,دعای اجابت حاجت,دعاي اجابت حاجت,دعای اجابت حاجت فوری,دعای اجابت حاجت در سه روز,دعای اجابت حاجت در ماه رمضان,دعای اجابت حاجت صوتی,دعای اجابت حاجت سریع,دعای اجابت حاجت در شب قدر,دعاي اجابت حاجت فوري,دعای اجابت حاجت هنگام باران,دعا برای اجابت حاجت فوری,دعایی برای اجابت سریع حاجت,دعا برای اجابت حاجت سریع,دعا اجابت سریع حاجت,دعای فوری برای اجابت حاجت,دعای اجابت سریع حاجات,دعاي اجابت سريع حاجت,

دستورات قوی و اسلامی در طلب حاجات و نیاز ها

اگر کسی اسم مبارک “یا سمیع” راروز پنجشنبه بعد از نماز 500 بار بخواند هر دعا و حاجتی که خواهد روا گردد. و اگر قاری به این قیام کند مستجاب الدوةگردد. و هر روز به طریق اوراد چهارصد و دو نوبت بخواند “یا سَمیعُ یا بَصیر”هرگز به هیچ چیز محتاج نشود و رسوا نگردد و دعاهای او مستجاب شود و صفای باطن او را حاصل گردد.

 

جهت رفع حوائج مهم (یک یا چند حاجت)، کمی بعد از طلوع آفتاب روز جمعه یا در صورت موفق نشدن، بعد از نماز ظهر و عصر روز جمعه، 1001مرتبه خواندن اسم مبارکالمجیب” بسیارمجرب است.

 

بیشتر بخوانید  دعای مجرب جهت یافتن گمشده و اجابت حاجت و رسیدن به خواسته ها

هر کس 1001مرتبه اسم مبارک “المجیب” بگویدو به درگاه خداوند عرض حاجت نماید، مأیوس نگردد.

 

اگر مهمی داری دریک مجلس 90000 بار این اسم را بخوان که دعای شما مستجاب خواهد شد.و اگر میسّر نشدبایستی که 19000 بار این اسم را بخواند.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =