دستورات و ادعیه برای دفع چشم زخم مجرب

دستورات و ادعیه برای دفع چشم زخم مجرب

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس رهگشای قوی به شما عزیزان می آموزیم که باعث می شود چشم زخم و اثرش رفع شده و در صورتی که مدام درگیر تلخی ها و سختی های بزرگ و کوچک هستید حتما دستورات و ادعیه برای دفع چشم زخم مجرب را بخوانید.

دستورات و ادعیه برای دفع چشم زخم مجرب
دستورات و ادعیه برای دفع چشم زخم مجرب

دستورات و ادعیه برای دفع چشم زخم مجرب,ادعیه چشم زخم,ادعیه دفع چشم زخم,ادعیه برای چشم زخم,دعای دفع چشم زخم,دعای دفع چشم زخم قوی,دعا دفع چشم زخم,دعای دفع چشم زخم شدید,دعای دفع چشم زخم فوری,دعای دفع چشم زخم کودک,دعای دفع چشم زخم و نظر,دعا برای دفع چشم زخم,دعا جهت دفع چشم زخم,دعا برای چشم زخم,دعا برای چشم زخم قوی,دعا برای چشم زخم نوزاد,دعا برای چشم زخم کودک,دعا برای چشم زخم و نظر تنگی,دعا برای چشم زخم ماشین,دعا برای چشم زخم کودکان,دعا برای چشم زخم خانه,دعا برای چشم زخم مغازه

دستورات و ادعیه برای دفع چشم زخم مجرب

خداوند در قرآن مجید از قول حضرت یعقوب خطاب به فرزندان خود جهت امان بودن از چشم زخم گفت:همگی از یک در وارد نشوید و …و گفت: ای پسران من داخل نشوید از یک دروازه و داخل شوید از درهای جداگانه(یوسف ۶۸)

پیغمبر(ع) فرمود به درستی که چشم بد مرد را به قبر می رساند,شتر را به دیگ می کشاند.

از امام جعفر صادق نقل است فرمود:اگر چیزی از برادر مومنتان عجیب مشاهده نمودید ((الله اکبر)) بگویید برای او به درستی که چشم زدن(چشم زخم) واقعیت دارد.

بیشتر بخوانید  دعای دفع چشم زخم از کودک و نوزاد بدنیا آمده

و نیز فرمود:چشم زخم واقعیت دارد از چشم دیگری بر خود غافل مباش و همچنین از چشم خود بر دیگران, و اگر از چشم زخم ترسیدی سه مرتبه بگو((ما شا الله لا حول و لا قوه الا باالله العلی العظیم)).

و همچنین فرمودند:هر گاه کسی از شما با هیات نیکو از خانه بیرون رود هنگام خارج شده از منزل سوره های((فلق)) و ((ناس)) را بخواند که از چشم زخم به او آسیبی نمی رسد,ان شا الله تعالی

و در روایت دیگر فرمودند: سوره های حمد و اخلاص و فلق و ناس را بخواند و دستها را بر رو بلند کند و بر جلوی سر و صورت بکشد

و همچنین فرمودند:اگر چیزی بر قدر الهی پیشی گیرید,چشم زخم است.

حضرت رسول فرمودند:چشم بد حق است.شیطان و حسد بنی آدم آن را پدید می آورند. نیمی از قبر ها که برای امت من حفر می شود از چشم بد و پر خوری می باشد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =