دستور و دعا های مجرب برای باز شدن بخت با اثر تضمینی و عظیم

دستور و دعا های مجرب برای باز شدن بخت با اثر تضمینی و عظیم

هر انسانی باید برای کامل شدن در زندگی ازدواج کند و زمانی که این اتفاق رخ ندهد معمولا در زندگی با مشکلات بسیار زیادی روبرو خواهد شد، برخی نیز ازدواج می کنند اما به دلیل انتخاب اشتباه بدترین رخداد ها را پیش و روی خود می بینند که در این زمان بهتر است ما از خدای متعال کمک بگیریم.

در واقع مشکلات زندگی بسیار هستند و اگر شما می خواهید از آن ها رها شوید، دستور و دعا های مجرب برای باز شدن بخت با اثر تضمینی و عظیم را در ادامه ی این مطلب بخوانید و بیاموزید که بخت گشای جوانان خواهد بود.

دستور و دعا های مجرب برای باز شدن بخت با اثر تضمینی و عظیم
دستور و دعا های مجرب برای باز شدن بخت با اثر تضمینی و عظیم

دستور و دعا های مجرب برای باز شدن بخت با اثر تضمینی و عظیم,دعای بخت گشایی تضمینی,دعای بخت گشایی قوی,دعاي بخت گشايي دختر,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی چیست,دعای بخت گشایی نخودکی,دعای بخت گشایی بسیار مجرب,دعای بخت گشایی برای دختر,دعای بخت گشایی خوب,دعای بخت گشایی در قران,دعای بخت گشایی خیلی قوی,دعای بخت گشایی قوی برای زن مطلقه,دعای بخت گشایی ابوعلی سینا,دعای بخت گشایی مجرب,دعای بخت گشایی در مفاتیح,دعای بخت گشایی حضرت زهرا,دعای بخت گشایی تضمینی,دعای بخت گشایی فوری,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشایی و باطل سحر,

دستور و دعا های مجرب برای باز شدن بخت با اثر تضمینی و عظیم

آیه ۲۹ سوره فاطر را پشت هم بخواند:

إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ.

بیشتر بخوانید  دعای عظیم برای ازدواج آسان و انتخاب همسر سریع التاثیر

عمل بدانها در روزهای سعد ( یکشنبه و پنج شنبه و جمعه در ساعات اولیه یعنی زمان طلوع آفتاب است) بسیار نیکوست.البته هر زمان دیگری نیز میتوان انجام داد.

این دستور العمل بخت گشائی لازم است که با انجام اعمال موثر دفع سحر و طلسم زیر همراه باشد:

۱- سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید.(صبح و شب)

۲- به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).

۳- معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.

۴- پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید.آیه اول آنرا بخوانید تا و هو العلی العظیم.

۵- حتما حتما حتما در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت عنایت بخت نیکو از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید.شک نکنید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + چهار =