دعاهای مجرب برای در مان وسواس و از بین بردن شک و تردید

  دعاهای مجرب برای در مان وسواس و از بین بردن شک و تردید

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار اهنوس  دعاهای مجرب برای در مان وسواس و از بین بردن شک و تردید پرداخته ایم ان شاءالله وسواس و شک و تردید از بین می رود .

دعاهای مجرب برای در مان وسواس و از بین بردن شک و تردید
                                      دعاهای مجرب برای در مان وسواس و از بین بردن شک و تردید

دعا رفع وسواس,دعای رفع وسواس در مفاتیح,دعای رفع وسواس شستشو,دعای رفع وسواس نجاست,دعای رفع وسواس در نماز,دعا برای رفع وسواس شستشو,دعا برای رفع وسواس شستشو ,دعا برای رفع وسواس در نماز, دعای رفع شک و تردید,دعا جهت رفع شک و تردید,دعا درمان وسواس فکری,دعای درمان وسواس شستشو,دعا رفع وسواس,دعای رفع وسواس در مفاتیح,دعای رفع وسواس نجاست,دعای رفع وسواس در نماز,دعا برای درمان وسواس عملی,دعا جهت درمان وسواس.            

دعای مجرب برای درمان بیماری وسواس:

برای رهایی و نجات از شر وسواس و درمان بیماری وسواس و خلاص َشدن از شر وسواس فکر و افکار بیهوده دعای زیر بسیار موثر و مجرب است .
آیات زیر را با زعفران بر روی یک کاغذ بی خط نوشته و در یک پارچ آب شسته و سه روز از آن بیاشامد.

یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَکُمُ الرَّسُولُ بِالْحَقِّ مِن رَّبِّکُمْ فَآمِنُوا خَیْرًا لَّکُمْ وَإِن تَکْفُرُوا فَإِنَّ لِلَّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا یَا أَهْلَ الْکِتَابِ لَا تَغْلُوا فِی دِینِکُمْ وَلَا تَقُولُوا عَلَى اللَّهِ إِلَّا الْحَقَّ إِنَّمَا الْمَسِیحُ عِیسَى ابْنُ مَرْیَمَ رَسُولُ اللَّهِ وَکَلِمَتُهُ أَلْقَاهَا إِلَىٰ مَرْیَمَ وَرُوحٌ مِّنْهُ فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ وَلَا تَقُولُوا ثَلَاثَةٌ انتَهُوا خَیْرًا لَّکُمْ إِنَّمَا اللَّهُ إِلَٰهٌ وَاحِدٌ سُبْحَانَهُ أَن یَکُونَ لَهُ وَلَدٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ وَکِیلًا.

دعا برای از بین بردن شک و تردید:

ابو زُمَیْل از ابن عباس درباره شک و تردید هایی که در قلبش به وجود می‌آید سؤال کرد . وی پاسخ داد : هیچ کس از آن نجات نمی‌یابد در حالی که خداوند این شک و تردید را بر قلبش نازل کرده باشد پس هرگاه در شک و تردید قرار گرفتی بگو :

بیشتر بخوانید  دعای پر خیر و برکت عظیم هنگام ختم قرآن کریم

(هُوَ الاْوَّلُ وَالاْخِرُ وَالظَّاهِرُ وَالْباطِنُ وَهُوَ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ).۱ «همانا خداوند است که ابتدا و انتهای هر کاری و ظاهر و باطن هر امری می‌باشد و اوست که بر هر چیزی آگاه است».۲                

برگرفته از سایت دعایاب

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 15 =