دعای آشتی زن و شوهر و تسخیر قلب سریع الاثر

دعای آشتی زن و شوهر و تسخیر قلب سریع الاثر

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوی سایت اهنوس به منظور رهایی از مشکلات و تلخی های زندگی و همین طور جلب محبت شخص دعای آشتی زن و شوهر و تسخیر قلب سریع الاثر را می آموزیم که نتیجه بخش است، متن کامل دعای آشتی زن و شوهر و تسخیر قلب سریع الاثر را در ادامه این پست بخوانید که نتیجه خواهید گرفت اگر با ایمان قلبی باشد.

دعای آشتی زن و شوهر و تسخیر قلب سریع الاثر
دعای آشتی زن و شوهر و تسخیر قلب سریع الاثر

دعای آشتی زن و شوهر و تسخیر قلب سریع الاثر,دعای تسخیر قلوب,دعای تسخیر قلوب از راه دور,دعاي تسخير قلوب,دعای تسخیر قلوب دیگران,دعا تسخیر قلوب,دعای تسخیر قلب,دعای تسخیر قلب از راه دور,دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج,دعای تسخیر قلب مرد,دعای تسخیر قلب شخص مورد نظر,دعاي تسخير قلب از راه دور,دعای تسخیر دل از راه دور,دعا تسخیر قلب از راه دور,دعایی برای تسخیر قلب از راه دور,دعای تسخیر قلب مرد از راه دور,دعای تسخیر قلب قوی از راه دور,دعای تسخیر قلب معشوق از راه دور,دعای تسخیر قلب فوری از راه دور,دعاء لتسخير قلوب البشر,

دعای آشتی زن و شوهر و تسخیر قلب سریع الاثر

برای آشتی بین زن و شوهر و گرمی بیشتر روابط آنها و مهر و محبت بیشتر همسر، انجام دعا و ذکر ذیل به مدت سه روز برای حل مشکل بسیار مجرب است. ان شاء الله تعالی.

مدت زمان این عمل تحبیب  سه روزاست که شروع آن در نیمه دوم ماه قمری از شب دوازدهم (از ماه قمری) است.

بیشتر بخوانید  دعای دور کردن فقر از حریم زندگی – دعای موفقیت

در زمانی که ماه در حال کامل شدن است. سه هزار بار یاودود بخوانید و بیست و یک بار قسم مذکور در ذیل را قرائت فرمائید و در شب چهارم نیز قرائت را کامل نمائید.

ان شاء الله در شب چهارم به فضل الهی دعای شما اجابت خواهد شد.

به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 1 =