دعای اسلامی برای موفقیت دفع خطر – دعای دفع شر

دعای اسلامی برای موفقیت دفع خطر – دعای دفع شر

در زندگی هر انسانی شر، بلا، گرفتاری و مشکلات ریز و درشت زیادی وجود دارد که می خواهد هر چه زود تر از آن ها عبور کند، به همین منظور خواندن دعا ها می تواند نتیجه خوبی برای شما در بر داشته باشد؛ پس در ادامه این مطلب از اهنوس دعای اسلامی برای موفقیت دفع خطر – دعای دفع شر را بخوانید.

دعای اسلامی برای موفقیت دفع خطر - دعای دفع شر
دعای اسلامی برای موفقیت دفع خطر – دعای دفع شر

دعای اسلامی برای موفقیت دفع خطر – دعای دفع شر,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای رفع خطر در سفر,دعا برای رفع خطر بلا,دعا دفع بلایا و خطرات,دعا برای رفع خطر مرگ,دعا جهت رفع خطر,دعا برای دفع خطرات,دعا برای دفع خطر بلا,دعا دفع خطر,دعای دفع خطر دشمن

دعای اسلامی برای موفقیت دفع خطر – دعای دفع شر

علی بن (محمد بن علی بن علی بن) عبد الصمد – گروهی از اهل مدینه – ثقفی – یوسف – حسن بن ولید – عمر بن محمد شیبانی – ابراهیم بن عبدالرحمان کوفی – محمد بن فضیل بن غزوان (ضبی) – اسماعیل بن جویبر – ضحاک – ابن عباس:
نزد امیر مؤمنان علیه السلام نشسته بودم. مردی رنگ پریده آمد و گفت: یا امیر المؤمنین، من مردی هماره بیمار و رنجورم. دعایی به من بیاموزید تا برای بهبود بخوانم. فرمود: دعایی می آموزمت که در بیماری حسن و حسین علیهما السلام، جبرئیل به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم آموخت. دعا این بود:
الهی کلما أنعمت علی بنعمه قل لک عندها شکری، و کلما ابتلیتنی ببلیه قل لک عندها صبری.
فیا من قل شکری عند نعمه فلم یحرمنی، و یا من قل صبری عند بلائه فلم یخذلنی، و یا من رآنی علی الخطایا(500) فلم یفضحنی، و یا من رانی علی المعاصی(51) فلم یعاقبنی علیها، صل علی محمد و آل محمد و اغفر لی ذنبی و اشفنی من مرضی، انک علی کل شی ء قدیر.
ابن عباس گوید: یک سال بعد، مرد را دیدم؛ خوش صورت و سرخ رو شده بود. گفت: در هر درد و بیماری که این دعا را خواندم، نتیجه گرفتم و با هیچ قدرتمندی با ترس رو به رو نشدم مگر آن که خداوند (زیان) او را از من دور داشت.

بیشتر بخوانید  دعای عظیم در طلب عاقبت بخیری و رفع خطرات در زندگی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 18 =