دعای ایمن شدن از شر درندگان و دشمنان مجرب

دعای ایمن شدن از شر درندگان و دشمنان مجرب

دعای پر خیری می خوانیم که سبب رهایی از بلا ها و گرفتاری ها می شود و اگر احساس می کنید که مسیر سختی را در زندگی پیش و رو دارید همواره دعای ایمن شدن از شر درندگان و دشمنان مجرب را بخوانید که از حضرت امام صادق علیه السلام روایت شده است.

این دعا را حضرت امام صادق علیه السلام در شهر کوفه خواندند که در تاریخ اسلام بسیار شهر مهمی است و رویداد های خاصی نیز در آن به وقوع پیوسته است.

دعای ایمن شدن از شر درندگان و دشمنان مجرب
دعای ایمن شدن از شر درندگان و دشمنان مجرب

 

دعای ایمن شدن از شر درندگان و دشمنان مجرب,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از امام صادق,دعای دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا از خانه,دعای دفع بلای اول ماه صفر,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلا سریع الاجابه,دعای دفع شر درندگان,دعای رهایی از درندگان,دعا ها و ذکر های دفع درندگان,

دعای ایمن شدن از شر درندگان و دشمنان مجرب

اللهم احرسنا بعینک التی لا تنام، و اکنفنا برکنک الذی لایرام، و اعزنا بسلطانک الذی لا یضام، و ارحمنا بقدرتک علینا، و لا تهلکنا و أنت الرجاء.
رب کم من نعمه انعمت بها علی قل لک عندها شکری، و کم من بلیه ابتلیتنی بها قل لک عندها صبری، فیا من قل عند نعمته شکری فلم یحرمنی و یا من قل عند بلیته(395) صبری فلم یخذلنی.
یا ذالمعروف الدائم لا ینقضی ابداً، و یا ذالنعماء التی لا تحصی عدداً، أسألک ان تصلی علی محمد و آله الطاهرین، و ادرا بک فی نحور الاعداء و الجبارین.
اللهم اعنی علی دینی بدنیای و علی آخرتی بتقوای، و احفظنی فیما غبت عنه و لا تکلنی الی نفسی فیما حضرته، یا من لا تنقصه المغفره و لاتضره المعصیه، أسألک فرجاً و صبراً جمیلاً و رزقاً واسعاً، و العافیه من جمیع البلاء و الشکر علی العافیه یا أرحم الراحمین.

بیشتر بخوانید  دستور مجرب برای در امان ماندن از خطر و رفع بلا

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =