دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر مجرد

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت اهنوس مرجع گره گشا ها و راهگشا ها دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر مجرد را می خوانیم که سبب می شود محبت شخص مورد نظرتان را جلب کرده و اگر به شما علاقه دارد و شما به او علاقه دارید مشکلات ازدواج حل شده و مزدوج شوید.

دعای بخت گشایی و  ازدواج دختر و پسر مجرد
دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر مجرد

دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی سریع,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی,دعای ازدواج فوری,دعای ازدواج برای پسران,دعای ازدواج سریع با معشوق,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج سریع و آسان,دعای ازدواج سریع برای دختر,دعای ازدواج سریع الاجابه,دعای ازدواج سریع سوره ی جن

دعای بخت گشایی و ازدواج دختر و پسر مجرد

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :

(لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين ).

توجه:
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد

چله حاجت روایی با تقوا و دعا, [۲۵.۰۴.۱۷ ۱۵:۱۱] سوره‌درمانی

🖊 امام صادق ؏ ؛
هر کس که خالصانه بر تلاوت
《 سوره نساء 》 مداومت نماید
محبت همسرش به او زیاد شود

بیشتر بخوانید  خواص و فضیلت دعای چهل كلید – متن دعای مجرب چهل کلید

چله حاجت روایی با تقوا و دعا, [۰۱.۰۵.۱۷ ۱۴:۱۶] براے_رسیدن_بـہ_حاجت_از_شیخ_بهایے

✴️ از شیخ بهاء الدین ( شیخ بهایے ) نقل است هر ڪس این دعا را بخواند در حالے ڪـہ دلش صاف باشد و اعتفاداتش نیز صحیح باشد چنانچـہ بـہ هدف شرعے خویش نرسید در روز قیامت بر علیـہ من شڪایت ڪند !!!!

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 2 =