دعای بسیار مجرب برای از بین رفتن درد شکم – دعا جهت رفع بیماری لاعلاج

دعای بسیار مجرب برای از بین رفتن درد شکم – دعا جهت رفع بیماری لاعلاج

در این پست از سایت اهنوس دعای بسیار مجرب برای از بین رفتن درد شکم – دعا جهت رفع بیماری لاعلاجرا قراردادایم جهت شفای بیماری شکم درد چشم درد تب درد دندان گردن درد پادرد  و…… و جهت رفع بیماری لاعلاج

دعای بسیار مجرب برای از بین رفتن درد شکم - دعا جهت رفع بیماری لاعلاج
دعای بسیار مجرب برای از بین رفتن درد شکم – دعا جهت رفع بیماری لاعلاج

دعای بسیار مجرب برای شفای بیمار,دعای بسیار مجرب برای شفای مریض,دعای بسیار مجرب برای دفع بلا,دعا جهت رفع بیماری لاعلاج,دعای رفع بیماری صوتی,دعای رفع بیماری کودک,دعای رفع بیماری سخت,دعای رفع بیماری و همزاد,دعای رفع بیماری از خانه,دعای رفع بیماری و درد,دعای رفع بیماری,دعای رفع بیماری چشم

دعای برای از بین رفتن درد شکم:

 هفت مرتبه یا رزاق ذوالقوهِ المتین بخواند و سپس سی و سه مرتبه (۳۳ بار) بگوید یا دافِعَ البلیّات اِدفَع هذَا البلاء یا شافیَ الامراض اِشفِ هذَا المَرَض . در پایان سه مرتبه سوره مبارکه فاتحه را بر نمک دم کند (بر نمک بخواند) و کم کم در طی مدت به مریض بدهد ، ان شاء الله درد شکم مریض از بین میرود . این دعا بسیار مجرب است.

توجه شود :در شرایط پاکی و طهارت کامل ظاهری و باطنی و با توجه قلبی دعاها را بخواند.

دعا شفا بیماری:

پیامبر اکرم صل الله علیه و آله فرمودند :با توکل به خدا برای رفع گره های زندگی از قبیل از بین رفتن مال گرفتاری ناگهانی یا بیماری و شفا نیت کنید و این دعا را بخوانید.

❄يَا حَيُّ يَا قَيُّومُ يَا وَاحِدُ يَا مَجِيدُ يَا بَرُّ يَا كَرِيمُ يَا رَحِيمُ يَا غَنِيُّ تَمِّمْ عَلَيْنَا نِعْمَتَكَ وَ هَبْ لَنَاكَرَامَتَكَ وَ أَلْبِسْنَا عَافِيَتَكَ إِلَّا أَعْطَاهُ اللَّهُ تَعَالَى خَيْرَ الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ.❄

دعا جهت رفع بیماری لاعلاج:

 سید بن طاووس رحمۀ اللّه در مهج الدعوات نقل کرده از سعید بن ابی الفتح قمی که در داسط ساکن بود گفت : مرا مرضی عظیم بود که طبیبان از علاج آن عاجز بودند به این دعا عمل کرده شفا یافتم . از حضرت امام صادق علیه السلام مروي است که پیغمبر
صلی اللّه علیه و آله فرمود : هر که را مرضی باشد بعد از نماز صبح چهل بار بگوید و دست بر آنجا که علت باشد بمالد از آن صحت یابد .

بسم اللّه الرحمن الرحیم  الحمدللّه رب العالمین حسبنا اللّه و نعم الوکیل تبارك اللّه احسن الخالقین و لا حول و لا قوه الا باللّه العلی العظیم .

خواص سوره حمد:

1) شفا دهندگی در این باره در سخنی از امام باقر علیه السلام آمده است: هر کس سوره حمد و سوره توحید او را شفا ندهد هیچ چیز دیگری او را شفا نخواهد داد همه بیماری ها با این دو سوره درمان می شود.(9)

2) درمان تب هر کس که حضرت زهرا سلام الله و فرزندانش را دوست دارد و دچار بیماری تب شود سوره توحید را 1000 بار بخواند آنگاه خداوند را به حق فاطمه قسم دهد که شفا خواهد گرفت.(10)

3) درد چشم از امام صادق علیه السلام نقل شده است: هر کس  سوره حمد را بر درد چشم بخوانند به قدرت خداوند دردش آرام می گیرد.(11)

4) درد دندان از امام باقر علیه السلام نقل شده: هر گاه احساس درد دندان کردی سوره حمد و توحید را بخوان در حالی که دست خود را بر موضع درد گذاشته ای و پس از ان ایه 88 سوره نمل را قرائت کن دردش ارام می گیرد.(12)

 

برگرفته از سایت دعاشفا

بیشتر بخوانید  دعای عظیم برای عاقبت بخیری و موفقیت در طول روز

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 16 =