دعای بسیار مجرب جهت افزایش مهر و محبت – جذب قلوب و محبوب خلایق شدن

دعای بسیار مجرب جهت افزایش مهر و محبت – جذب قلوب و محبوب خلایق شدن

در این پست از سایت اهنوس دعای بسیار مجرب جهت افزایش مهر و محبت – جذب قلوب و محبوب خلایق شدنرا قرار دادایم جهت زیاد شدن مهر و محبت و جلب و قلوب است. این دعا بگونه ای است که فرد مطلوب بسیار بی قرار میگردد . 

دعای بسیار مجرب جهت افزایش مهر و محبت - جذب قلوب و محبوب خلایق شدن
دعای بسیار مجرب جهت افزایش مهر و محبت – جذب قلوب و محبوب خلایق شدن

دعای مهر محبت شوهر,دعای مهر محبت زن شوهر,دعای مهر محبت فوری,دعای مهر محبت از راه دور,دعای مهر محبت با فلفل سیاه,دعای مهر محبت معشوق,دعای مهر محبت همسر,دعای مهر محبت خوراکی

دعای مجرب جذب قلوب و محبوب خلایق شدن:

در ابتدا وضو گرفته و دو ركعت نماز به نيت جذب و تسخير قلوب ميخوانيم. بعد از سلام نماز يكصد مرتبه ذكر زير را تكرار مينمائيم:

لا اله الا اللهُ مُحَمَّدٍ شَفيعِ اللهِ

پس از قرائت صد مرتبه ذكر فوق، دعای ذيل را ميخوانيم:

اللهُمَّ بِحَقِّ حُرمَةِ لا اله الا اللهُ مُحَمَّدٍ شَفيعِ اللهِ اِنْ تَجْذَبَ لى قُلوبِ عِبادِكَ اَجمَعينَ حَتّى يَنْقادوا وَ يَخْضَعُوا لى بِالمُحَبَّةِ وَ المَوَّدَةِ وَ العَطْفِ بِرَحْمَتِكَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ و صَلّى اللهُ عَلى سَيِّدَنا مُحَمَّدٍ و على آلهِ و سَلَّمَ.

دعای مهر و محبت بین زن شوهر:

بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم بجای فلان بن فلانه اسم شوهر و مادرش و بجای فلانه بنت فلانه اسم زن و مادرش را بگویید.

 دعای افزایش مهر و محبت

برای زیاد شدن مهر و محبت مطلوب ، به همان نیت ، هفت مرتبه سوره نصر را بر روی هفت دانه فلفل سیاه بخواند و سپس آنها را یک به یک در آتش بیاندازد :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾

افزایش مهر محبت در زندگی:

به نیت جهت افزایش مهر و محبت آیه زیر را نوشته و بر تکه اي کاغذ و در موم قرار دهد و زیر زبان نگاه دارد و سپس با او سخن بگوید

❄بسمِ االله الرّحمنِ الرّحیم؛ االلهُ لطیف بِعباده یرْزقُ منْ یشاء و هو القَوي العزیز یا عزیزُ اَعزَّنی ❄

برگرفته از سایت دعاشفا

بیشتر بخوانید  دعای ایجاد عشق و محبت میان زن و شوهر سریع الاثر

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =