دعای بسیار مجرب مخصوص ثروت و روزی فراوان

دعای بسیار مجرب مخصوص ثروت و روزی فراوان

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس ohnoos.com برای شما عزیزان قرار دادیم طلسم و دعای سبیار مجرب مخصوص ثروت و روزی فراوان و دفع بلا و آفات دنیا می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان .

دعای بسیار مجرب مخصوص ثروت و روزی فراوان
دعای بسیار مجرب مخصوص ثروت و روزی فراوان

طلسم و دعای بسیار مجرب مخصوص ثروت و روزی فراوان و دفع بلا و آفات دنیا,دعای پول و ثروت,طلسم قوی برای ثروتمند شدن,طلسم افزایش رزق و روزی,ذکر و دعای مجرب مخصوص دفع بلاهای دنیا,طلسم سریع الاجابه مخصوصدست یافتن به ثروت و مال عظیم

دعای بسیار مجرب مخصوص ثروت و روزی فراوان

در روایت دیگری از ایشان آمده است: کسی که سوره ذاریات را قرائت می کند خداوند امور معیشت او را اصلاح می کند و او روزی فراوان عطا می شود…(متاسفانه بقیه این روایت رو روی اینترنت پیدا نکردم. اگر شما یافتید ممنون میشم قرار بدید)
ثواب الاعمال، ص115

شیخ صدوق از حضرت امام صادق (ع) نقل كرده است كه فرموده : هر كس سوره مباركه ذاریات را روز یا شبش بخاند خدا معیشت اورا اصلاح فرمایدواورا رزق وسیعی عنایت نماید

مرحوم سید محمد خامنه ای تبریزی فرموده است كه قرائت سوره مباركه ذاریات در هر روز موجب ثروت فراوان می گردد همین طور كهكه قرائت این سوره همراه طلاق ،مزمل ،والم نشرح در هر روز برای توسعه امر معاش مجرب است بطوری كه من حیث لا یحتسب می رسد وموجب حیرت عقول می گردد . ودر اهمیت این ختم فرموده كه اگر در روز این ختم از شما فوت شد آن را در شب بجای آرید

هر كس این سوره را تلاوت كند لااقل یكبار درهر روز بخواند، ثروت حلال برای او به هم رسد بطوری كه متحیر گردد.(بدون ذکر منبع)

طلسم ثروت یهودی

از امام صادق علیه السلام نیز نقل شده است: هر کس سوره صاد را در شب جمعه قرائت کند خیر دنیا و آخرت به او داده می شود آنگونه که به احدی از مردم داده نشده است مگر به پیامبران یا فرشتگان مقرب خدا. هم چنین خداوند او و همه کسانی از خانواده اش که محبوب اویند و حتی خادمش که به او خدمت کرده است را با شفاعت او وارد بهشت می کند.
ثواب الاعمال، ص112

 

بیشتر بخوانید  ذکر بسیار قوی برای رفع تنگدستی و تهیدستی و فقر و بیماری

طلسم ثروت عظیم

از امام صادق علیه السلام نیز روایت شده: هر که سوره صافات را در هر روز جمعه قرائت نماید، همواره در حفظ و امان الهی بوده و آفت ها و بلاها در زندگی دنیایی، از او دفع می شود. روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن او نمی رسد و اگر در همان روز یا شب جمعه بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در رمز قیامت در شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است

ثواب الاعمال، ص112

مرحوم طبرسی نیز در کتاب مکارم الاخلاق آورده است: در روایت است که سوره صافات را برای دستیابی به شرف و جاه در دنیا و آ خرت خوانده می شود.
مکارم الاخلاق، ص 364

 

نوشتن طلسم ثروت

برای وسعت رزق 3 مرتبه این سوره خوانده شود. 

مستدرک الوسائل، ج13، ص290

برای وسعت رزق و روزی و رسیدن به مال، آیه 2-3 سوره طلاق را به این شکل ختم نماید: ابتدای ختم جمعه یا پنج شنبه یا دوشنبه باشد و اگر جمعه باشد بهتر است. تا چهل روز هر روز 159 مرتبه آیه شریفه رابخواند و بهتر است بعد از نماز صبح باشد . فقط در روز چهلم 179 مرتبه باشد و در ابتدای ختم برای استجابت حاجت، غسل حاجت نموده دو رکعت نماز بخواند و صد مرتبه صلوات بفرستد (در روز اول) و روز آخر بعد از اتمام، صد صلوات بفرستد.
شک نکند و ناامید نشود و اگر بار اول به نتیجه نرسید تکرار کند که انشاءالله به مراد می رسد.
قرآن درمانی روحی و جسمی، ص260

 

بیشتر بخوانید  دعای مجرب زمان صبح و شام

طلسم ثروت مجرب

در سخنی از رسول خدا صلی الله علیه و اله وسلم آمده است: هر کس سوره لیل را قرائت کند خداوند به اندازه ای به او نعمت عطا می کند تا راضی شود و او را از سختی و تنگی عافیت بخشیده و کارها را بر او آسان می کند. 
مجمع البیان، ج10، ص372

جهت رسیدن به فتوحات و زیادی مال 40 شب هر شب 40 بار سوره لیل را بخواند و چون به آیه: «ما لاحد عنده من نعمه تجزی» رسید آن را 3 مرتبه بخواند و آنگاه سوره را تمام کند.
درمان با قرآن، ص149

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نه =