دعای تقویت و بهبود وضعیت حافظه سریع التاثیر قوی

دعای تقویت و بهبود وضعیت حافظه سریع التاثیر قوی

در این پست به شما عزیزان گره گشای قوی و اسلامی می آموزیم که باعث می شود ذهن شما تقویت شده و اگر می خواهید مطالب درسی را بیاموزید باید بدانید که به جهت آماده کردن ذهن دعای تقویت و بهبود وضعیت حافظه سریع التاثیر قوی می تواند گره گشا باشد.

دعای تقویت و بهبود وضعیت حافظه سریع التاثیر قوی
دعای تقویت و بهبود وضعیت حافظه سریع التاثیر قوی

دعای تقویت و بهبود وضعیت حافظه سریع التاثیر قوی,دعای تقویت ذهن,دعای تقویت ذهن و حافظه,دعا تقویت ذهن,دعای برای تقویت ذهن,دعا برای تقویت ذهن,دعا براي تقويت ذهن,دعا جهت تقویت ذهن و حافظه,دعا برای تقویت ذهن و حافظه,دعا برای قوی شدن ذهن,دعایی برای تقویت ذهن,دعا برای تقویت حافظه,دعا برای تقویت حافظه کودکان,دعا برای تقویت حافظه و یادگیری,دعا برای تقویت حافظه و هوش,دعا براي تقويت حافظه

دعای تقویت و بهبود وضعیت حافظه سریع التاثیر قوی

قبل از مطالعات این جملات را بخوانید.

اَللّهُمَّ اَخْرُجْنی مِنَ الظَّلُماتِ الْوَهْمِ وَ اَکْرِمْنی بِنُورِ الْفَهْمِ الَّلهُمَّ افْتَحْ عَلَینا اَبْوابَ رَحْمَتِکَ وَ انْشُرْ عَلَیْنا خَزائِنَ عُلُومِکَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ.

۱۰- مردی از شیعیان توسّلات و ختم‌ها انجام داده که حضرت‌زهرا (سلام الله علیها) را در خواب ببیند و تقاضای حافظه کند. شبی در عالم خواب حضرت ‌زهرا (علیهاالسلام) را که در پشت‌ پرده‌ای قرار داشت مشاهده نمود تقاضایش را پرسید. عرض کرد کم حافظه و به شما ملتجی می‌باشم. فرمود: از این پس وضو را با آب ‌گرم بگیر، زیرا آب سرد جهت حافظه شما خوب نیست. آن مرد به دستور حضرت عمل ‌نموده حافظه‌اش قوّت گرفت.

 

در حدیث سلمان فارسی (رضی اللّه عنه) آمده است که رسول خدا (صلی الله و علیه وآله) فرموده است: هر کس آیة‌الکرسی را با زعفران بر کف دست راست خود بنویسد و آن را با زبان بلیسد و هفت بار چنین کند هرگز چیزی را فراموش ننماید.

بیشتر بخوانید  دعای تجربه شده برای نجات از همسایه بد و دفع شر

۸- پنج ‌چیز است که حافظه را زیاد می‌کند و بلغم را از بین می‌برد:

۱ـ مسواک ‌کردن، ۲ـ روزه‌ گرفتن، ۳ـ قرائت قرآن‌، ۴ـ عسل ‌خوردن، ۵ـ کندر جویدن.

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =