دعای حجاب حضرت عسکری علیه السلام سریع الاجابه

دعای حجاب حضرت عسکری علیه السلام سریع الاجابه

سختی های زندگی گاه آنقدر زیاد می شود که ما احساس می کنیم شاید مسیر زندگی را اشتباه کرده ایم و نباید با این سختی ها روبرو شویم، اما در واقع چنین نیست همواره باید سعی کنیم به خداوند متعال در هر گرفتاری ایمان قلبی داشته باشیم و اگر احساس می کنیم این ایمان کم شده است پس باید برای تقویت آن تلاش کنیم.

در ادامه دعای حجاب حضرت عسکری علیه السلام سریع الاجابه را می خوانیم که برای دفع دشمنان است.

دعای حجاب حضرت عسکری علیه السلام سریع الاجابه
دعای حجاب حضرت عسکری علیه السلام سریع الاجابه

دعای حجاب حضرت عسکری علیه السلام سریع الاجابه,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از امام عسکری علیه السلام,دعای دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا از خانه,دعای دفع بلای اول ماه صفر,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلا ها و سختی ها,

دعای حجاب حضرت عسکری علیه السلام سریع الاجابه

اللهم انی أشهد(692) بحقیقه ایمانی و عقد عزمات یقینی و خالص صریح توحیدی، و خفی سطوات سری و شعری و بشری و لحمی و دمی، و صمیم قلبی و جوارحی و لبی، بانک أنت الله لا اله الا أنت، مالک الملک و جبار الجبابره و ملک الدنیا و الاخره، تعز من تشاء و تذل من تشاء، بیدک الخیر، انک علی کل شی ء قدیر.
فاعزنی بعزتک و اقهر لی من أرادنی بسطوتک، و اخبانی من اعدائی فی سترک(6933). صم بکم عمی فهم لا یرجعون، و جعلنا من بین ایدیهم سداً و من خلفهم سداً فاغشیناهم فهم لا یبصرون.
بعزه الله استجرنا و بأسماء الله ایاکم طردنا و علیه توکلنا و هو حسبنا و نعم الوکیل.
و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم، و الحمد لله رب العالمین، و صلی الله علی سیدنا محمد النبی و آله الطیبین الطاهرین و حسبنا الله و نعم الوکیل و هو (نعم المولی و)(694) نعم النصیر. و ما لنا ألا نتوکل علی الله و قد هدانا سبلنا؟ و لنصبرن علی ما اذیتمونا، و علی الله فلیتوکل المتوکلون. و من یتوکل علی الله فهو حسبه، ان الله بالغ أمره، قد جعل الله لکل شی ء قدراً.

بیشتر بخوانید  دعای حجاب حضرت علی بن موسی علیه السلام

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =