دعای حجاب حضرت علی بن الحسین علیه السلام

دعای حجاب حضرت علی بن الحسین علیه السلام

امروز و در این مطلب از سایت اهنوس، قصد داریم به شما خوبان و عزیزان دعایی پر خیر و برکت بیاموزیم که جهت رهایی از بلا ها و گرفتاریهای پیش و رو و همین طور سختی های زندگی خوانده می شود و در صورتی که فکر می کنید ممکن است مسیر موفقیت شما ناهموار بوده و با سختی های زیادی روبرو باشد پس بهتر است که دعای حجاب حضرت علی بن الحسین علیه السلام را فراموش نکنید.

دعای حجاب حضرت علی بن الحسین علیه السلام
دعای حجاب حضرت علی بن الحسین علیه السلام

دعای حجاب حضرت علی بن الحسین علیه السلام,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا رفع سختی ها,دعای مخصوص رفع سختی,دعا جهت رفع سختی ها,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای برای رفع سختی,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا و سختی,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از امام صادق,دعای دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا از خانه,دعای دفع بلای اول ماه صفر,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلا,

دعای حجاب حضرت علی بن الحسین علیه السلام

باسم الله استعنت و ببسم الله استجرت و به اعتصمت، و ما توفیقی الا بالله، علیه توکلت.
اللهم نجنی من طارق یطرق فی لیل غاسق أو صبح بارق، و من کید کل مکید او ضد او حاسد حسد. زجرتهم بقل: هو الله أحد، الله الصمد، لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفواً أحد.
و بالاسم المکنون المنفرج بین الکاف و النون، و بالاسم الغامض المکنون الذی تکون منه الکون قبل أن یکون، أتدرع به من کل ما نظرت العیون و حققت الظنون، و جعلنا من بین أیدیهم سداً و من خلفهم سداً فاغشیناهم فهم لا یبصرون. و کفی بالله ولیاً(680) و کفی بالله نصیراً.

بیشتر بخوانید  حرز مجرب برای سپاس و ستایش الله متعال و رسیدن به اهداف

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =