دعای مجرب حجاب از امام باقر علیه السلام سریع الاثر

دعای مجرب حجاب از امام باقر علیه السلام سریع الاثر

دعا های پر خیر و برکت حجاب از ائمه علیهم السلام را به شما عزیزان می آموزیم و آن ها را عموما در هنگام رویارویی با گرفتاری ها، مشکلات، سختی ها و بلا ها می خوانیم و سعی می کنیم خود را از پلیدی هایی که در مسیر موفقیت وجود دارد رها کرده و همین طور دشواری ها را پس بزنیم، در ضمن اگر احساس می کنید هیچ راه نجاتی برای کسب موفقیت شما وجود ندارد پس دعای مجرب حجاب از امام باقر علیه السلام سریع الاثر را هنوز نخوانده اید.

دعای مجرب حجاب از امام باقر علیه السلام سریع الاثر
دعای مجرب حجاب از امام باقر علیه السلام سریع الاثر

دعای مجرب حجاب از امام باقر علیه السلام سریع الاثر,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا رفع سختی ها,دعای مخصوص رفع سختی,دعا جهت رفع سختی ها,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای برای رفع سختی,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکلات مالی,دعای رفع مشکل مالی,دعای رفع مشکلات و گرفتاری,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکل فوری,دعای رفع مشکل ازدواج,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعای رفع مشکلات زن و شوهر,دعای رفع مشکلات زناشویی,

دعای مجرب حجاب از امام باقر علیه السلام سریع الاثر

الله نور السماوات و الأرض جمیعاً، خضع لنوره کل جبار و خمد لهیبه أهل الاقطار و همد و لبد جمیع الاشرار، خاضعین خاسئین لاسماء رب العالمین. حجبت عنی شرور جباری الهواء(681) و مسترقی السمع من السماء، و حلال المنازل و الدیار و المتغیبین فی الاسحار و البارزین فی أظهار النهار.
حجبتکم و زجرتکم معاشر الجن و الانس بأسماء الله الملک الجبار، خالق کل شی ء بمقدار، لاتدرکه الأبصار و هو یدرک الأبصار، و هو اللطیف الخبیر. لا منجا لکم جمیعاً من صواعق القرآن المبین و عظیم اسماء رب العالمین، لا ملجا لواردکم و لا منقذ لماردکم، و لا منفذ لهاربکم(682) من رکسه التثبیط و نزاع المهیط(683) و رواجس التخبیط.
فرایغکم(6844) محبوس و نجم طالعکم منحوس مطموس، و شامخ علمکم منکوس، فاشتبکوا أحیاناً و تمزقوا أشتاتاً، و تواقعوا بأسماء الله أمواتاً. الله اغلب و هو غالب و الیه یرجع کل شی ء و هو الحکیم العلیم.(685)

بیشتر بخوانید  دعای اسلامی دفع سختی ها و مشکلات - دعای دفع بلا

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شش =