دعا برای پیدایش دشمنان و تحمل سختی ها سریع التاثیر

دعا برای پیدایش دشمنان و تحمل سختی ها سریع التاثیر

گاه نیاز داریم که دشمنان اطراف خود را بهتر بشناسیم و بتوانیم از این شرایط و مشکلات رها شویم، پس قطعا خواندن ادعیه و ذکر های اسلامی راهگشا ترین اتفاقی خواهد بود که می تواند مشکلات را از پیش و رو بردارد و انسان را به وضعیت مناسبی نزدیک کند.

دعا برای پیدایش دشمنان و تحمل سختی ها سریع التاثیر را از امام علی النقی علیه السلام به شما خوبان و عزیزان می آموزیم که همیشه کارگشای پلیدی ها است.

دعا برای پیدایش دشمنان و تحمل سختی ها سریع التاثیر
دعا برای پیدایش دشمنان و تحمل سختی ها سریع التاثیر

دعا برای پیدایش دشمنان و تحمل سختی ها سریع التاثیر,دعای رفع دشمنی,دعای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن و زبان بند,دعای دفع دشمن از راه دور,دعای دفع دشمن ظالم,دعای دفع دشمن و بدخواهان,دعای دفع دشمن و بلا,دعای دفع دشمن و تسخیر قلب,دعای دفع دشمن در مفاتیح الجنان,دعای دفع دشمن خانگی,دعای دفع دشمن از زندگی زناشویی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا رفع سختی ها,دعای برای رفع سختی,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,

دعا برای پیدایش دشمنان و تحمل سختی ها سریع التاثیر

یا من تحل باسمائه عقد المکاره، و یا من یفل یذکره حد الشدائد، و یا من یدعی باسمائه العظام من ضیق المخرج الی محل الفرج، ذلت لقدرتک الصعاب و تسببت بلطفک الأسباب و جری بطاعتک القضاء و مضت علی ذکرک(633) الاشیاء، فهی بمشیتک دون قولک موتمره و بارادتک دون وحیک منزجره، و أنت المرجو للمهمات و أنت المفزع للملمات، لایندفع منها الا ما دفعت و لا ینکشف منها الا ما کشفت.
و قد نزل بی من الامر فدحنی ثقله و حل بی منه ما بهظنی حمله، و بقدرتک أوردت علی ذلک و بسلطانک وجهته الی.
فلا مصدر لما اوردت و لا میسر لما عسرت، و لا صارف لما وجهت و لا فاتح لما أغلقت، و لا مغلق لما فتحت و لا ناصر لمن خذلت الا أنت.
صل علی محمد و آل محمد و افتح لی باب الفرج بطولک و اصرف عنی سلطان الهم بحولک، و أنلنی حسن النظر فیما شکوت و ارزقنی حلاوه الصنع فیما سألتک، وهب لی من لدنک فرجاً وحیاً، و اجعل لی من عندک مخرجاً هنیئاً، و لا تشغلنی بالاهتمام عن تعاهد فرائضک و استعمال سنتک.
فقد ضقت بما نزل بی ذرعاً، و امتلات بحمل ما حدث علی جزعاً، و أنت القادر علی کشف ما بلیت به و دفع ما وقعت فیه، فافعل ذلک بی(6344) و ان کنت غیر مستوجبه منک، یا ذاالعرش العظیم و ذاالمن الکریم، فأنت قادر یا أرحم الراحمین، آمین رب العالمین.
در کتاب الفلاح و النجاح فی عمل الیوم و اللیله(6355) و در کتاب زهره الربیع فی ادعیه الاسابیع (نیز) دعاهای رسا و پر برکتی از حضرت امام علی النقی علیه السلام آورده ایم.

بیشتر بخوانید  دعای تجربه شده برای رهایی از ترس و وسواس سریع الاثر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =