دعای دفع سحر و رهایی از جادو نازایی

دعای دفع سحر و رهایی از جادو نازایی

در ادامه دعا های باطل کننده سحر و جادو و رهایی از طلسم قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که در واقع می خواهید از اثر جادو در زندگی در امان بمانید حتما دعای دفع سحر و رهایی از جادو نازایی را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

دعای دفع سحر و رهایی از جادو نازایی
دعای دفع سحر و رهایی از جادو نازایی

دعای دفع سحر و رهایی از جادو نازایی,دعای دفع سحر و جادو,دعاي دفع سحر و جادو,دعا دفع سحر و جادو,دعاهای دفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و جادو در مفاتیح,دعاي رفع سحر و جادو,دعا رفع سحر و جادو,دعای قوی دفع سحر و جادو,دعای برای دفع سحر و جادو,دعای دفع سحر و بستگی و گرفتگی,دعای دفع سحر,دعای دفع سحر و طلسم,دعای برای دفع سحر,دعای قوی برای دفع سحر,دعای دفع سحر و چشم زخم,دعا برای دفع سحر و جادو,دعا جهت دفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و طلسم

دعای دفع سحر و رهایی از جادو نازایی

روش نهم
در گوش شخص بسته شده آیات زیر را بخوانید:
سوره فاتحه هفت بار و در صورت نیاز، بیشتر.
آیت الکرسی هفت بار یا بیشتر.
معوذات 70 بار یا بیشتر بمدت سه روز یا 7 روز.
إن شاء‌ الله، سحر، باطل خواهد شد.
روش دهم
ظرف تمیزی بردار و با جوهری پاک این قول خدا را در آن بنویس:
﴿فَلَمَّآ أَلۡقَوۡاْ قَالَ مُوسَىٰ مَا جِئۡتُم بِهِ ٱلسِّحۡرُۖ إِنَّ ٱللَّهَ سَيُبۡطِلُهُۥٓ إِنَّ ٱللَّهَ لَا يُصۡلِحُ عَمَلَ ٱلۡمُفۡسِدِينَ ٨١ وَيُحِقُّ ٱللَّهُ ٱلۡحَقَّ بِكَلِمَٰتِهِۦ وَلَوۡ كَرِهَ ٱلۡمُجۡرِمُونَ ٨٢﴾ [يونس: 82-81]. «موسی گفت: آنچه آورده‌اید، جادوست؛ بی‌گمان پروردگار آن را به‌زودی باطل می‌کند به راستی پروردگار کردار تبهکاران را سامان نمی‌بخشد و پروردگار به فرمان خویش حق را تحقق می‌بخشد؛ هر چند برای گنهکاران ناخوشایند باشد».
و بعد از آن در آن روغن سیاه دانه بریز و بمال و به بیمار بگو: تا سه روز، از آن بخورد و به سینه و پیشانی خود، بمالد. إن شاء الله سحر، باطل خواهد شد.
ضمناً شیخ الإسلام ابن تیمیه/ نوشتن آیات قرآن را بر چیزی و شستن و نوشیدن آن را، جایز دانسته است().

بیشتر بخوانید  دعای فرج امام جواد علیه السلام

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =