دعای دفع شر شیطان و رهایی از ابلیس سریع التاثیر

دعای دفع شر شیطان و رهایی از ابلیس سریع التاثیر

در یکی دیگر از مطالب سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده ای شرح دهیم که سبب می شود اگر درگیر بلا ها، سختی ها و مشکلات در زندگی هستید از این وضعیت در امان بمانید. متن کامل دعای دفع شر شیطان و رهایی از ابلیس سریع التاثیر را از اهنوس بخواهید.

دعای دفع شر شیطان و رهایی از ابلیس سریع التاثیر
دعای دفع شر شیطان و رهایی از ابلیس سریع التاثیر

دعای دفع شر شیطان و رهایی از ابلیس سریع التاثیر,دعاي دفع شر شيطان,دعا برای دفع شر شیطان,دعای عظیم دفع شر شیطان و اجنه,دعای رفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر انسان,دعا برای رفع شر انسان,دعاي دفع شر و گرفتاري

دعای دفع شر شیطان و رهایی از ابلیس سریع التاثیر

از حضرت رسول صلی الله علیه و آله نقل کرده که فرمودند: (شیطان بر دو قسم است، شیطان جنی که با گفتنلا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیمدور می شود و شیطان انسی، که با فرستادن صلوات بر پیامبر و آل آنجناب علیه السلام دور می گردد. و در مهج الدعوات از حضرت صادق علیه السلام مروی است که حضرت آدم علیه السلام از حدیث نفس، به خدا شکایت کرد، جبرئیل بر او نازل شد و او با گفتن (لا حول و لا قوه الا بالله) امر کرد.
و نیز برای دفع وسوسه شیطان، هنگامی که شکی در سینه اش پیدا شده، بگوهو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن و هو بکل شی علیم(1333)و نیز از حضرت صادق علیه السلام مروی است که: دست بر سینه (خود) بکش و بگو:بسم الله و بالله محمد رسول الله و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم اللهم امسح عنی ما احذر اجدسپس دست بر شکم خود می کشی و این دعا را سه مرتبه می گوئی که انشاء الله بر طرف خواهد شد.
و نیز برای دفع وسوسه، شستن سر به سدر و مسواک کردن و انار خوردن و آب نیسان آشامیدن و روزه سه روز از هر ماه پنج شنبه اول و آخر و چهارشنبه وسط نافع است و نیز بگوید:اعوذ بالله القوی من الشیطان الغوی و اعوذ بمحمد الرضی صلی الله علیه و آله من شر ما قدر و قضی و اعوذ باله الناس من شر الجنه و الناس اجمعین.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب و تضمینی مبارزه با هوای نفس

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =