دعای رفع تمام سختی ها و مشکلات و طلب حاجات

دعای رفع تمام سختی ها و مشکلات و طلب حاجات

دعای پر خیر از حضرت علی علیه السلام به شما عزیزان می آموزیم که راهگشای تمام سختی ها و پلیدی ها است و اگر فکر می کنید که در زندگی با بد ترین موانع روبرو شده اید و هنوز راه موفقیت را پیدا نکرده اید، پس دعای رفع تمام سختی ها و مشکلات و طلب حاجات را فراموش نکنید.

این دعا را حضرت علی علیه السلام به فرزندشان امام مجبتی علیه السلام آموخته اند. پس اگر می خواهید از تمام شر و بدی های زندگی رها شوید و به سوی خوبی ها حرکت کنید این دعا بهترین انتخاب خواهد بود که بار ها در کتب دینی تکرار گشته است.

دعای رفع تمام سختی ها و مشکلات و طلب حاجات
دعای رفع تمام سختی ها و مشکلات و طلب حاجات

دعای رفع تمام سختی ها و مشکلات و طلب حاجات,دعای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت از امام رضا علیه السلام,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت از مردم,دعای طلب حاجت مهم,دعای طلب حاجت مجرب,دعای طلب حاجت امام علی,دعای طلب حاجت و روزی,دعای برای طلب حاجت,دعای طلب حاجت,دعا در طلب حاجت,دعا و طلب حاجت از خدا,دعای رفع گرفتاری,دعای مجرب رهایی از سختی,ادعیه قوی رفع سختی و مشکل,

دعای رفع تمام سختی ها و مشکلات و طلب حاجات

یا عدتی عند کربتی، یا غیاثی عند شدتی، یا ولیی فی نعمتی یا منجحی فی حاجتی، یا مفزعی فی ورطتی، یا منقذی من هلکتی، یا کالئی فی وحدتی، اغفرلی خطیئتی، و یسرلی أمری، و اجمع لی شملی، و انجح لی طلبتی، و اصلح لی شأنی و اکفنی ما أهمنی.
و اجعل لی من امری فرجاً و مخرجا، و لا تفرق بینی و بین العافیه ابداً ما ابقیتنی و فی الاخره اذا توفیتنی، برحمتک یا أرحم الراحمین.

بیشتر بخوانید  دستور و دعای مجرب درمان تب و لرز و رفع بیماری

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =