دعای رفع نحسی بدشگونی و بدبیاری مجرب

دعای رفع نحسی بدشگونی و بدبیاری مجرب

اگر فکر می کنید که درگیر نحسی شده اید و هر چه انجام می دهید به نتیجه نمی رسید. در این پست و یکی دیگر از دعا ها و گره گشا های اسلامی و تجربه شده دعای رفع نحسی بدشگونی و بدبیاری مجرب را به شما عزیزان می آموزیم. به لطف خدای بزرگ نتیجه خیر می گیرید.

دعای رفع نحسی بدشگونی و بدبیاری مجرب
دعای رفع نحسی بدشگونی و بدبیاری مجرب

 

دعای رفع نحسی بدشگونی و بدبیاری ,دعای رفع نحسی ازدواج اسلامی و قوی,دعای رفع نحسی طالع,دعای رفع طالع نحس,دعای رفع نحسی از طالع,دعا برای رفع نحسی و سنگینی,دعای رفع روزهای نحس,دعای رفع نحسی روزها,دعای رفع ستاره نحس,دعا برای رفع ستاره نحس,دعا برای رفع نحسی از زندگی,دعای رفع نحسی در خانه و زندگی,دعای نحسی ستاره,دعای نحسی ماه صفر,دعای نحسی قمر در عقرب,دعای نحسی صفر,دعای نحسی خانه,دعا نحسی,دعای رفع نحسی طالع,دعای دفع نحسی و گشایش بسته شده,دعای رفع نحسی ماه صفر,دعای رفع نحسی و گشایش بسته شده,دعای رفع نحسی ایام,دعای ضد نحسی,دعای رفع نحسی ستاره,دعای رفع نحسی از زندگی,دعای رفع نحسی روز,دعای رفع نحسی ازدواج,ذکر و دعای سریع التاثیر رفع نحسی,دعایی مجرب برای دفع نحسی,دعا های رفع و دفع نحسی.

دعای رفع نحسی بدشگونی برای دختر مجرد:

میدانیم که ساده ترین راه حل برای دفع و رفع نحسی ایام قمر در عقرب این است که در این ایام صدقه داده شود و هر روزه آیه الکرسی قرائت گردد.

بطور کلی برای رفع نحسی قمر در عقرب بهتر است در روز شروع قمر درعقرب سه مرتبه ، دعای حوقله سبعه را بخواند که اگر در ایام قمر در عقرب مضطر به پیگیری و انجام مهماتی از زندگی اش گردید، نحوست قمر در عقرب را بطور کامل دفع کرده باشد. دعای حوقله سبعه برای دفع نحسی قمر در عقرب این است :

بسم الله الرحمن الرحیم،

لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ الاّ بِاللهِ اُفرِّجُ بِها کُلِّ کُربَهِ لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اُحِلُّ بِها کُلِّ عُقدَهِ، لا حَولَ و لا قُوَّهَ الاّ بِالله اَجلو بها کلّ ظلمه، لا حول و لا قُوَّهَ اِلاّ بِالله؛ اَفتَحُ بِها کُلِّ باب، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ شِدَّهِ و مُصیبَهِ، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ اَمرِ یَنزُلُ بی، لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَعتَصِمُ بِها مِن کُلِّ مَحذُور اَحاذِرهُ . اَسئَلُکَ یا رَبِّ اَن تُصَلِّیَ عَلى محمّد و آل محمد و أهلِ بَیتِهِ الطّاهِرین بِخَفیِّ لُطفِکَ یا ذاالجَلال والکرام آمین یارب العالمین.

برگرفته از سایت دعایاب

بیشتر بخوانید  دعای بسیار مجرب جهت تقویت حافظه - افزایش حافظه و تقویت هوش

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =