دعای رهایی از مشکلات گرفتاری ها و سختی های زندگی

دعای رهایی از مشکلات گرفتاری ها و سختی های زندگی

امروز قصد داریم در این پست دعای سریع الاثری را به شما عزیزان بیاموزیم که تجربه شده بوده و سبب می شود از سختی ها گذر کرده و کم تر با مشکلات و بلا ها روبرو شوید، متن کامل دعای رهایی از مشکلات گرفتاری ها و سختی های زندگی را بخوانید که بار ها تجربه شده است. در زندگی هر انسانی قطعا دعا ها می توانند موجب کارگشایی و رفع سختی ها شوند.

دعای رهایی از مشکلات گرفتاری ها و سختی های زندگی
دعای رهایی از مشکلات گرفتاری ها و سختی های زندگی

دعای رهایی از مشکلات گرفتاری ها و سختی های زندگی,دعای دفع بلا,دعای رفع بلاتکلیفی,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا نو رهایی از مشکلات روزمره انسان ها,دعای رفع بلا از جنین,دعای رفع بلا اهل سنت,دعای رفع بلا و چشم زخم,دعای رفع بلا از فرزند,دعای رفع بلای خواب بد,دعای رفع بلا مفاتیح,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای رفع بلا خواب بد,دعای رفع بلا و ارامش,دعای رفع بلا و طلسم,دعای رفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا با معنی,دعای رفع بلا و درد,دعای رفع بلا از خواب بد,

دعای رهایی از مشکلات گرفتاری ها و سختی های زندگی

رسول اکرم (ص) فرموده است:هر کس که اندوه یا غم یا سختی یا بلاء به او رسیده، دعای زیر را بخواند:

«الله ربی، لا اشرک به شیئا، توکلت علی الحی الذی لا یموت»
«خدا پروردگار من است. چیزی را شریک او قرار نمی دهم. توکل می کنم بر زنده ای که نمی میرد.»

از حضرت علی (ع) منقول است که فرمود: هر کس که صد آیه از هر جای قرآن بخواند، بعد هفت مرتبه «یا الله» بگوید، اگر بر صخره هم دعا کند، خداوند متعال آن را می شکافد.

بیشتر بخوانید  دعای موفقیت در سختی ها و شروع سال جدید سریع الاثر

دعا برای ناامید شدن از عرض حاجت به دیگران (چه به صورت کتبی و چه شفاهی)
امام صادق (ع) با یارانش دستور داد، درخواست خود را به صورت نامه به من بنویسید. آنها درخواست خود را نوشتند و به آن حضرت عرضه داشتند، ولی در پایان درخواست کلمه «ان شاءالله» نبود، حضرت فرمود:
چگونه

امیدوارید که در خواستتان عملی شود، در حالی که در این نوشته کلمه «ان شاء الله» نیست. بنگرید هر جا کلمه «ان شاءالله» می خواهد در آن بنویسید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شانزده =