دعای زبان بند رهایی از افراد بدگو سریع التاثیر

دعای زبان بند رهایی از افراد بدگو سریع التاثیر

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین اهنوس مرجع دعا ها و اذکار اسلامی و رهگشا های قرآنی به شما عزیزان و خوبان دعای زبان بند رهایی از افراد بدگو سریع التاثیر را معرفی می کنیم که نتیجه بخش است و سبب می شود از این شرایط سخت در زندگی رها شوید.

دعای زبان بند رهایی از افراد بدگو سریع التاثیر
دعای زبان بند رهایی از افراد بدگو سریع التاثیر

دعای زبان بند رهایی از افراد بدگو سریع التاثیر,دعا زبان بند شوهر,دعا زبان بند قوی,دعا زبان بند,دعا زبان بند از راه دور,دعا زبان بند قوی از راه دور,دعا زبان بند دشمن,دعا زبان بند قوی شوهر,دعا زبان بند مادر شوهر,دعا زبان بند همسر,دعا زبان بندی

دعای زبان بند رهایی از افراد بدگو سریع التاثیر

اگر در فاصله دور هستید و میخواهید از راه دور در مقابل بدگویی ها و غیبت های‌ دیگران در امان باشید، همان‌ گونه میتوانید هم با خواندن دعاها و هم درکنار یادگیری در مورد رفتار با بدگویان از راه دور در امر بستن زبان غمازان و سخن چینان موفق شوید.

َتذْرُوهُ الرِّیَاحُ وَکَآنَ اللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ مُّقْتَدِرًا

رَبَّنَا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ

یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا

آنْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا

**********************

توصیه می‌کنیم اگر مشکلات زوجین بسیار زیاد است نماز جعفر طیار که در مفاتیح الجنان نیز آمده و در بین بزرگان مشهور و متداول هست را تا مدتی مثلاً چهل روز مداومت کنید.

پس از نماز از خداوند بخواهید که محبت همسر را افزایش بدهد و اگر کدورت یا مانعی یا عشق مجازی یا طلسمی پیش آمده برطرف بشود.

**********************

این دعا را صد بار تلاوت کنید و بگویید تا زبان شخص مورد نظر قوی و فوری بسته شود:

بیشتر بخوانید  دعای ساعت دهم امام هادی علیه السلام باقیات الصالحات پرخیر و مجرب

اللَّهُمَّ إِنَّکَ أَعَنْتَنِی عَلَی خَتْمِ کِتَابِکَ الَّذِی أَنْزَلْتَهُ نُوراً، وَ جَعَلْتَهُ مُهَیْمِناً عَلَی کُلِّ کِتَابٍ أَنْزَلْتَهُ، وَ فَضَّلْتَهُ عَلَی کُلِّ حَدِیثٍ قَصَصْتَهُ.
بار خدایا تو مرا بر به پایان رساندن تلاوت کتابت که روشنگر راه حیاتش نازل کردی یاری دادی، و آن را بر هر کتاب نازل شده از جانب خود گواه و شاهد قرار دادی، و بر هر سخنی که برخوانده ای برتری دادی،

وَ فُرْقَاناً فَرَقْتَ بِهِ بَیْنَ حَلَالِکَ وَ حَرَامِکَ، وَ قُرْآناً أَعْرَبْتَ بِهِ عَنْ شَرَائِعِ أَحْکَامِکَ وَ کِتَاباً فَصَّلْتَهُ لِعِبَادِکَ تَفْصِیلًا، وَ وَحْیاً أَنْزَلْتَهُ عَلَی نَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ- تَنْزِیلًا.
و فرقانش کردی که به وسیله آن بین حلال و حرامت جدایی انداختی، و قرآنی که بیانگر شرایع احکام خود نمودی، و کتابی که آن را برای بندگان خود تفصیل و تشریح فرمودی، – و وحیی که بر پیامبرت محمد – که درود تو بر او و آلش باد – فرو فرستادی،

وَ جَعَلْتَهُ نُوراً نَهْتَدِی مِنْ ظُلَمِ الضَّلَالَةِ وَ الْجَهَالَةِ بِاتِّبَاعِهِ، وَ شِفَاءً لِمَنْ أَنْصَتَ بِفَهَمِ التَّصْدِیقِ إِلَی اسْتِمَاعِهِ، وَ مِیزَانَ قِسْطٍ لَا یَحِیفُ عَنِ الْحَقِّ لِسَانُهُ، وَ نُورَ هُدًی لَا یَطْفَأُ عَنِ الشَّاهِدِینَ بُرْهَانُهُ، وَ عَلَمَ نَجَاةٍ لَا یَضِلُّ مَنْ أَمَّ قَصْدَ سُنَّتِهِ، وَ لا تَنَالُ أَیْدِی الْهَلَکَاتِ مَنْ تَعَلَّقَ بِعُرْوَةِ عِصْمَتِهِ.
و آن را نوری ساختی که در پرتو پیروی از آن از ظلمات گمراهی و جهالت به عرصه هدایت راه یابیم، و شفایی قرار دادی برای کسی که از سر تصدیق بدان گوش فرا دارد، و ترازوی قسطی که زبانه اش از حق نگردد، و نور هدایتی که روشنایی برهانش از برابر ناظرین خاموش نگردد، و پرچم نجاتی که هر کس آهنگ آیین استوار آن کند گمراه نشود، و پنجه های مهالک به کسی که به دستگیره عصمتش در آویزد نرسد.

بیشتر بخوانید  دعای عظیم برای رفع غم اندوه گرفتاری و ناراحتی های سخت

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =