دعای زبان بند قوی از راه دور – دعای دفع بلا

دعای زبان بند قوی از راه دور – دعای دفع بلا

در صورتی که می خواهید از زبان بد و تند افراد در امان مانده و کم تر درگیر شر و مشکلات در زندگی تان شوید پیشنهاد داریم که حتما در ادامه این مطلب از سایت اهنوس دعا های اسلامی را بخوانید که ان شاء الله زود تر نتیجه می گیرید. دعا های بیشتر بان بند را با جستجو در سایت بخوانید. ادعیه زبان بند از دور را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

دعای زبان بند قوی از راه دور – دعای دفع بلا
دعای زبان بند قوی از راه دور

دعاي بستن زبان مادر شوهر,دعایی برای بستن زبان مادر شوهر,طلسم بستن زبان مادر شوهر,دعا برای بستن زبان مادر شوهر,دعا جهت بستن زبان مادر شوهر,دعا برای بستن زبان مادر شوهر و خواهرشوهر,دعای زبان بند قوی بدون محدودیت بر افراد,دعای زبان بند قوی – دعا-کارگشایی– بخت گشایی_سر کتاب,دعای زبان بند قوی و فوری برای پدر,دعای زبان بند قوی و فوری برای پدر و مادر,دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور,دعای زبان بند قوی وفوری زیر سنگ,دعای زبان بند قوی و فوری برای خانواده, دعای زبان بند برای مخالفان ازدواج ,دعای زبان بند صم بکم آذکار و ادعیه, زبان بند صاحب خانه ,آیه و سوره بستن زبان صاحب خانه, اثرات طلسم زبان بند, انگشتر موکلدار زبانبندی و محبت ,خاتم موکل دار مهرمحبت زبانبند, بستن زبان همسایه بد, دعا زبان بند خوراکی, دعای بستن زبان خانواده شوهر, دعای بستن زبان پدر دختر برای ازدواج ,دعاي زبان بند مادر شوهر, دعای بستن زبان مخالفان ازدواج ,دعای تیغ بند وزبان بند نافذ, طلسم یهودی زبان بند, دعای زبان بند از راه دور, بستن زبان دشمن با ایت الکرسی, دعای زبان بند قاضی در دادگاه.

دعای زبان بند قوی از راه دور – دعای دفع بلا:

برای زبان بندی قوی برای بسته شدن زبان بدخواهان و دشمنان نیت کرده و در ایام سعد که بدور از قمر در عقرب باشد با رعایت آداب و شرایط بنویسد:

[بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله وحده و بالله استعین علیک و استغیث علیک من فلان بن فلان ( اسم دشمن و پدرش را بنویس) خیرک بی عینیک و شرک بین قدمیک عقدت لسانک یا فلان بن فلان( اسم دشمن و پدرش را بنویسد) و عقدت قلبک علی محبة بخاتم سلیمان بن داوود و عصا موسی علیهما السلام و بلاحول و لا قوة الّا بالله العظیم حسبی الله و کفی سمع الله لمن دعا لیس وراء الله منتهی و افوض امری الی الله انّ الله بصیر بالعباد فوقاهم الله سیئات ما مکروا و حاق بآل فرعون سوء العذاب لا اله الّا انتَ سبحانک انّی کنت من الظالمین فاستجبنا له و نجیناه من الغم و کذالک ننجی المؤمنین] .

و سپس در زمینی دفن یا خاک کرده و روی آنرا با خاک و گِل پوشانده و در آخر سنگی صقیل و سنگین بر روی آن نهد و صدقه دهد ان شاءالله دهان و زبان دشمان و بدخواهان و یاوه گویان بسته خواهد شد. این دعا سریع التاثیر است.

برگرفته از سایت دعایاب

بیشتر بخوانید  حرز حضرت امام رضا (عليه السلام) براي حفظ و ايمني از جميع بلايا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =