دعای شفا بیماری – دعای تضمینی رفع بیماری لاعلاج

ممکن است برخی دچار بیماری هایی شوند که درمان ندارند و یا به آن ها لاعلاج هم می گویند. از این میان تعدادی از این بیماریها درمانشان دست خداوند است و لاغیر.

دعای شفا بیماری – دعای تضمینی رفع بیماری لاعلاج

قصد داریم دعا هایی را به خدمت شما عزیزان معرفی کنیم که در دین اسلام به عنوان رفع بیماری لاعلاج تجویز می شوند و می توانند مشکل بیماری روحی و روانی پیش آمده ناشی از مشکلات زندگی و یا درد های ارثی را رفع کنند.

این بیماری ها می توانند در هر دسته ای قرار گیرند، برای کلام خداوند هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما بهتر است همیشه آن را نزد مریض بخوانید و یا اگر خدایی نکرده خودتان دچار شده اید فراموش نکنید که تنها راه ارتباط با خداوند دعا کردن و عباد است.

دعای شفا بیماری - دعای تضمینی رفع بیماری لاعلاج
دعای شفا بیماری – دعای تضمینی رفع بیماری لاعلاج

دعای تضمینی و سریع الاجابه دفع بیماری بدون علاج

امام صادق (ع) درباره ی این مشکل فرمودند که هر گاه نزدیکان شما به بیماری دچار شدند دست بر سر آن ها گذاشته و این دعا را تلاوت کنید:

«بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ مَا شَاءَ اللَّهُ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ إِبْرَاهِيمُ خَلِيلُ اللَّهِ مُوسَى نَجِيُّ اللَّهِ عِيسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ ص مِنَ الْأَرْوَاحِ وَ الْأَوْجَاعِ بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ عَزَائِمُ مِنَ اللَّهِ لِفُلَانِ بْنِ فُلَانَةَ (نام شخص و مادر او را می برد) لَا يَقْرَبُهُ إِلَّا كُلُّ مُسْلِمٍ وَ أُعِيذُهُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ كُلِّهَا الَّتِي سَأَلَ بِهَا آدَمُ فَتابَ عَلَيْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ إِلَّا انْزَجَرْتِ أَيَّتُهَا الْأَرْوَاحُ وَ الْأَوْجَاعُ بِإِذْنِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ أَلا لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ تَبارَكَ اللَّهُ رَبُّ الْعالَمِينَ»

بیشتر بخوانید  دعای تجربه شده و اسلامی درمان سریع دل درد پرخیر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نه =