دعای عظیم برای دفع خطرات و رهایی از دشمنان

دعای عظیم برای دفع خطرات و رهایی از دشمنان

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده ای شرح دهیم که سبب می شود از خطرات، مشکلات و گرفتاری ها در امان باشید و همین طور زندگی تان عاری از هر گونه خطر و مشکلات بزرگ شود، متن کامل دعای عظیم برای دفع خطرات و رهایی از دشمنان را از سایت اهنوس بخوانید.

دعای عظیم برای دفع خطرات و رهایی از دشمنان
دعای عظیم برای دفع خطرات و رهایی از دشمنان

دعای عظیم برای دفع خطرات و رهایی از دشمنان,دعای دفع دشمن و حسود,دعای رفع دشمنی,دعای دفع دشمن و بدخواه,دعای دفع دشمن خانگی,دعای دفع دشمن و زبان بند,دعای دفع دشمن سریع التاثیر و گره گشا,دعای دفع دشمن از راه دور,دعای دفع دشمن و مزاحم,دعای دفع دشمن از امام رضا,دعای دفع دشمن و تسخیر قلب,دعای دفع دشمن زبان بند,دعای دفع دشمن حسود,دعای رفع دشمنی و کینه,دعای دفع دشمن از زندگی زناشویی,دعای تجربه شده برای رهایی از دشمن,

دعای عظیم برای دفع خطرات و رهایی از دشمنان

اسلام براى ورود به منزل و خروج از آن آداب مهمى دارد كه رعايت آن آداب بر هر فرد مسلمانى لازم است. اميرالمؤمنين عليه السلام مى ‏فرمايد : هرگاه يكى از شما داخل در خانه خود شد، بر اهل خانه سلام كند، اگر نبودند ، بگويد : سلام بر ما از جانب پروردگار و نيز سوره اخلاص را بخواند كه زُداينده فقر است‏ . در روايت مهمى آمده : وقتى قصد خروج از منزل كردى بگو :

بِسْمِ اللّهِ وَلا حَوْلَ ولا قُوَّةَ إِلّا بِاللّهِ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللّهِ‏   به نام خداوند هيچ قدرت و قوتى نيست مگر با كمك خداوند ، واگذار مى‏ كنم كارهايم را بر خدا .

بیشتر بخوانید  دعا های ثروتمند شدن - دعای کسب رزق مجرب

چون گفتى : «بسم اللّه»، ملكى مى ‏گويد : راهنمايى شدى ، چون گفتى : «لا حول و لا قوة الا باللّه»، مى ‏گويد : از هر شرى حفظ شدى ، چون گفتى : «توكلت على اللّه»، مى گويد. خداوند تو را كفايت كرد ؛ در اين حال است كه شيطان مى ‏گويد : چه كنم با بنده ‏اى كه راهنمايى شده و حفظ گرديده و او را كفايت كرده ‏اند . سپس «قل هو اللّه» را از جانب راست و چپ و روبرو و پشت سر و بالاى سر و زير پا بخوان كه در تمام روز در امان خدا باشى . و وقتى وارد منزل شدى ، بر اهل بيت خود سلام كن ، اگر نبودند بگو :

بِسْمِ اللّهِ وَبِاللّهِ وَالسَّلامُ عَلى‏ رَسُولِ اللّهِ وَالسَّلامُ عَلَيْنا وَعَلى‏ عِبادِ اللّهِ الصَّالِحينَ‏   به نام خداوند و سلام و درود بر فرستاده خداوند ، و سلام و درود بر ما و بر بندگان صالح خد

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =