دعای عظیم جلب عشق و دوست داشتن سریع التاثیر

دعای عظیم جلب عشق و دوست داشتن سریع التاثیر

دعایی که در این مطلب می خوانیم با مورد گذشته فرق دارد و فرقش هم در این است که شما وقتی در محیط کار نیز فردی محبوب باشید قطعا موفق تر خواهید بود در نتیجه در ارتباط های دوستانه نیز این مورد حکم خواهد کرد؛ در ادامه به شما عزیزان دعای عظیم جلب عشق و دوست داشتن سریع التاثیر را می آموزیم که پر از خیر و نیکی است.

دعای عظیم جلب عشق و دوست داشتن سریع التاثیر
دعای عظیم جلب عشق و دوست داشتن سریع التاثیر

دعای عظیم جلب عشق و دوست داشتن سریع التاثیر,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعای جلب عشق از راه دور,دعای جلب عشق فوری,دعای جلب عشق معشوق,دعای جلب عشق و محبت معشوق,دعای جلب عشق و محبت,دعای جلب عشقم,دعاهای جلب عشق,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت قوی,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت مادر شوهر,دعای جلب محبت خواستگار,دعای جلب محبت همسر,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت معشوق از راه دور,دعاي جلب محبت براي ازدواج,دعای جلب محبت,دعای جلب محبت از راه دور فوری,

دعای عظیم جلب عشق و دوست داشتن سریع التاثیر

هر کس هفت مرتبه آیه ۷ از سوره ممتحنه «عسی ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم» را به کف دست خود بخواند و بدمد، سپس به صورت خود بکشد، هر که او را ببیند، دوستش دارد.

«معاذبن جبل» گوید: روز جمعه ای از نماز با رسول خدا (ص) بازماندم، حضرت فرمود: چه عاملی تو را از نماز جمعه بازداشت؟ عرض کردم.ای رسول خدا! یوحنای طلبی از من داشت و در خانه من در انتظارم بود ترسیدم که مرا باز دارد حضرت فرمود: آیا دوست داری که خدا قرض تو را رد نماید؟

بیشتر بخوانید  دعا های قرآنی برای آشتی میان اعضای خانواده و جلب محبت

گفتم: آری ای رسولخدا.حضرت فرمود: آیه ۲۵ و ۲۶ سوره آل عمران از (قل اللهم مالک الملک…) تا بغیر حساب را بخوان سپس بگو

– یا رحمان الدنیا و الاخره و رحیمهاما تعطی منهما ما تشاء و تمنه منهما ما تشاء اقض عنی دینی- ای رحمان دنیا و آخرت، ای رحیم دنیا و آخرت، به هر که بخواهی عطا می کنی و از هر که بخواهی منع می نمایی، بدهکاریم را ادا کن.

هرگاه چنین کنی اگر به گنجایش زمین از طلا قرض داشته باشی، خداوند ادا فرماید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 16 =