دعا های قرآنی برای آشتی میان اعضای خانواده و جلب محبت

دعا های قرآنی برای آشتی میان اعضای خانواده و جلب محبت

گاهی بین اعضای خانواده کدورت هایی پیش می آید که اگر بخواهند از این وضعیت رها شوند قطعا خواندن دعا ها و ذکر ها می تواند بسیار رهگشا باشد، از این رو در ادامه ی این مطلب به شما خوبان رهگشای اسلامی را می آموزیم که تجربه شده باعث می شود هر چه زود تر به محبت بیشتری بین اعضای خانواده خود برسید.

دعا های قرآنی برای آشتی میان اعضای خانواده و جلب محبت
دعا های قرآنی برای آشتی میان اعضای خانواده و جلب محبت

دعا های قرآنی برای آشتی میان اعضای خانواده و جلب محبت,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت فوری,دعای جلب محبت پسر,دعای جلب محبت دختر,دعای جلب محبت فوری از راه دور,دعای جلب محبت خانواده شوهر,دعای جلب محبت شوهر از راه دور,دعای جلب محبت قوی,دعای جلب محبت پدر و مادر,دعای جلب محبت معشوق از راه دور,دعای جلب محبت مردم,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت خدا,دعای جلب محبت و دوستی,دعای جلب محبت با نمک,دعای جلب محبت خوراکی,دعای جلب محبت و توجه,دعای جلب محبت زن و شوهر,دعای جلب محبت خلایق,دعای جلب محبت با شمع,

دعا های قرآنی برای آشتی میان اعضای خانواده و جلب محبت

۱- برای انس و الفت و رفع هر گونه بحث و اختلاف میان زن و شوهر و پدر و پسر و مادر و دختر و در مجموع اعضای خانواده ، آیه الکرسی شریفه را بیست و یکبار ( پس از هر بار قرائت آیه الکرسی یکبار هم معوذتین بخواند) بر مقداری نمک بخواند و نمک را در چهارگوشه منزل بپاشد . در هنگام پاشیدن نمک هم یکبار آیه الکرسی بخواند .سپس نمک پاشیده شده باید تا مدت سه روز در آن مکان باقی بماند و روز سوم به بعد آنرا جمع کند. عمل فوق به اذن خداوند تبارک و تعالی بسیار مجرب و موثر است.

بیشتر بخوانید  دعای گشایش رزق و روزی و توسعه تجارت نوپا

۲- برای انس و الفت بیشتر میان زن و شوهر ، آیه چهاردهم از سوره مبارکه آل عمران را به خوردنی (مثل سیب) به تعداد چهل و یکبار بخواند و هر دو نفر (زن و شوهر) بخورند ، به اذن خداوند سبحان محبت و مودت بین آنها زیاد خواهد شد.

۳- برای رفع اختلاف میان زوجین ، شوهر سوره مزمل را ۹ بار قرائت کند ، خداوند متعال میان شوهر و زنش آشتی و صلح برقرار خواهد کرد.
۴- برای زیاد شدن محبت میان زن و شوهر ، برادر و خواهر ، مادر و دختر ، آیه کریمه ذیل را بر طعام شیرین (انواع خوردنیهای شیرین) به تعداد هفتاد و یک مرتبه بخوانند و بخورند محبت و آشتی میان آنها بسیار شدید خواهد گردید. آیه این است:

(بسم الله الرحمن الرحیم ” و ذللنها لهم فمنه رکوبهم و منها یأکلون ” .)

الله العالم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =