دعای بعد از نماز ظهر حضرت زهرا (س) پرخیر و عظیم

دعای بعد از نماز ظهر حضرت زهرا (س) پرخیر و عظیم

امروز به شما عزیزان دعایی می آموزیم که پس از نماز ظهر می توانید بخوانید و بسیار تجربه شده و پر خیر و برکت است و در واقع اگر احساس می کنید زندگیتان بسیار سخت است و با مشکلات زیادی مواجه هستید؛ حتما این دعا را تکرار کنید که گشایش عظیم برای شما ایجاد می شود.

دعای بعد از نماز ظهر حضرت زهرا (س) پرخیر و عظیم

دعای بعد از نماز ظهر حضرت زهرا (س) پرخیر و عظیم,دعای نماز ظهر جمعه,دعاي نماز ظهر و عصر,دعای نماز ظهر عاشورا,دعا نماز ظهر عاشورا,دعای بعد از نماز ظهر,دعای بعد از نماز ظهر و عصر,دعای بین نماز ظهر و عصر,دعای بین نماز ظهر,صوت دعای نماز ظهر,دعا بعد نماز ظهر,دعا تعقیب نماز ظهر,دعا هنگام نماز ظهر,دعای حضرت زهرا برای بی خوابی,دعای حضرت زهرا برای خواب,دعای حضرت زهرا در غروب جمعه,دعای حضرت زهرا برای نماز ظهر,دعای حضرت زهرا روز شنبه,دعای حضرت زهرا (س) پر خیر و برکت,

دعای بعد از نماز ظهر حضرت زهرا (س) پرخیر و عظیم

شما عزیزان این دعای تجربه شده و پر خیر و برکت را در هر روز از سال می توانید پس از نماز ظهر بخوانید که تجربه شده است و سریع الاثر. انشالله که به حاجات و خواسته تان پس از آن می رسید.

حضرت فاطمه (س) در پایان نماز علاوه بر تعقیبات با کلمات و جملات دیگری نیز به نیایش پروردگار می پرداخت. او پس از نماز ظهر چنین می خواند

«… یا من بابه مفتوح لداعیه، و حجابه مرفوع لراجیه، یا ساتر الأمر القبیح، و مداوی القلب الجریح، لا تفضحنی فیمشهد القیامه بموبقات الآثام، و لا تعرض بوجهک الکریم عنّی من بین الأنام، یا غایه المضطرّ الفقیر، و یا جابرالعظم الکسیر، هب لی موبقات الجرائر، و اعف عن فاضحات السّرائر، و اغسل قلبی من وزر الخطایا، و ارزقنی حسنالاستعداد لنزول المنایا…».

بیشتر بخوانید  دعای وفاداری - دعای زن دوم نگرفتن همسر و محبت شوهر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =