دعای عظیم حضرت علی علیه السلام جهت دستیابی به حاجات

دعای عظیم حضرت علی علیه السلام جهت دستیابی به حاجات

امروز و در این پست به شما عزیزان دعایی شرح می دهیم نتیجه بخش و گره گشا که باعث می شود به حاجات، خواسته ها، نیاز ها و مهمات زندگی برسید، از سختی ها مشکلات گرفتاری ها و پلیدی ها عبور کرده و همین طور سرانجام خوشی انشالله که در انتظارتان خواهد بود.

دعای عظیم حضرت علی علیه السلام جهت دستیابی به حاجات
دعای عظیم حضرت علی علیه السلام جهت دستیابی به حاجات

دعای عظیم حضرت علی علیه السلام جهت دستیابی به حاجات,,دعای طلب حاجت,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت سریع,دعای طلب حاجت مهم,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت از مردم,دعا و طلب حاجت از خدا,دعا در طلب حاجتها از خداوند بلند مرتبه,دعای طلب حاجات صحیفه سجادیه,

دعای عظیم حضرت علی علیه السلام جهت دستیابی به حاجات

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ.
خدایا! من از تو درخواست می‌کنم به نام بزرگ اعظم، اجل اکرم و گرامی ات که مخزون و مستور است؛ آن نامی که نور و حق و برهان روشن است.
الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضییءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ.
آن نامی که نور است و با نور و از نور و نور در نور است و نور است به روی هر نوری، روشنی است بالای هر نوری، نوری است که با او هر تاریکی روشن و شکسته شود. با آن شدتی و هر شیطان سرکشی، هر جبار با عنادی که قرار نگیرد.
عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَ یَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَ یَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَ بَغْیُ کُلِّ باغ وَ حَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَ یَتَصَدَّعُ.
با آن زمینی پایدار نماند به آن آسمانی و با آن هر خلاف و ترسویی در امان است و با آن جادوی هر جادوگری باطل شود، ظلم و حسد هر حسادت کننده‌ای به زحمت و سختی افتد.
لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّ وَ الْبَحْرُ وَ یَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ.
از عظمتش هر خشکی، دریا و مستقل و کشتی پایدار شود تا وقتی که فرشته با آن سخن گوید، پس در این هنگام موج دریا بر او راهی ندارد و آن نام اسم اعظم اجل و نور اکبر تو است.
الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَ اسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَ اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ و بِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَ کَذا…
آن نامی که خود را با آن نامگذاری کردی و بر عرشت قرار گرفتی، روی کنم به سوی تو به وسیله محمد و خاندانش و از تو درخواست می‌کنم به خودت و به فرستادگانت می‌فرستم به حاجت اینکه… (و حاجت خودت را بر زبان می‌آوری).

بیشتر بخوانید  دعای سریع الاجابه برای طلب حاجت ها و رسیدن به مهمات زندگی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 3 =