دعای عظیم درمان لکنت زبان تجربه شده پرخیر

دعای عظیم درمان لکنت زبان تجربه شده پرخیر

امروز و در این مطلب سایت اهنوس به شما عزیزان گره گشایی را می آموزیم که تجربه شده و سریع الاثر است و اگر در وضعیتی هستید به لکنت زبان دچار شده اید و یا این که از ابتدا با شما همراه بوده بهترین کار خواندن این دعا ها است که انشالله پس از آن مشکلتان رفع خواهد شد.

شما عزیزان در ادامه می توانید دعای عظیم درمان لکنت زبان تجربه شده پرخیر را بخوانید.

دعای عظیم درمان لکنت زبان تجربه شده پرخیر
دعای عظیم درمان لکنت زبان تجربه شده پرخیر

دعای عظیم درمان لکنت زبان تجربه شده پرخیر,دعای لکنت زبان,دعای لکنت زبان در مفاتیح,دعای لکنت زبان در قرآن,دعا لکنت زبان,دعا لکنت,دعای رفع لکنت زبان کودکان,دعای مجرب لکنت زبان,دعای مخصوص لکنت زبان,دعای درمان لکنت زبان کودک,دعای مجرب برای درمان لکنت,دعای رهایی از لکنت تجربه شده و پر خیر,دعای قوی و رفع لکنت,

دعای عظیم درمان لکنت زبان تجربه شده پرخیر

جهت باز شدن زبان و رفع لکنت، دعای لکنت زبان زیر را بنویسند و بر گردن او آویزند؛ انشاءاله زبانش باز شود.ما لکم لا تنطقون اقرا باسم ربک الذی خلق خلق الانسان من علق اقراء و ربک الاکرم الذی علم بالقلم علم الانسان ما لم یعلم لا یتکلمون الا من اذن له الرحمن و قال صوابا انطلقنا الله الذی انطق کل شیء ففهمناها سلیمان.

اگر کودکی دیر به سخن آمد یا لکنت زبان داشت سوره اسرا را با مشک و زعفران نوشته و در آب انداخته و آب را به کودک بخورانید؛ انشاالله زبانش گشوده می شود.

___________________________________________________________________________________________________________________

بیشتر بخوانید  دعای قرآنی برای باز شدن زبان و رفع مشکلات گفتاری سریع التاثیر

«وَ إِذْ نادی‏ رَبُّکَ مُوسی‏ أَنِ ائْتِ الْقَوْمَ الظَّالِمینَ.قَوْمَ فِرْعَوْنَ أَ لا یَتَّقُونَ.قالَ رَبِّ إِنِّی أَخافُ أَنْ یُکَذِّبُونِ.وَ یَضیقُ صَدْری وَ لا یَنْطَلِقُ لِسانی‏ فَأَرْسِلْ إِلی‏ هارُونَ.»

«و (یاد آر) هنگامی که خدایت به موسی ندا کرد که اینک به سوی قوم ستمکار روی آور.به سوی قوم ستمکار فرعون که آیا باز هم نمی خواهند خدا ترس و پرهیزگار شوند؟ موسی عرض کرد: ای پروردگار ، از آن می ترسم که فرعونیان سخت مرا تکذیب کنند.و (از کفر آنها) دلتنگ شوم و عقده زبانم (به هدایت آنان) باز نگردد، پس به سوی هارون (برادرم) فرست (تا با من به رسالت روانه شود).»

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 5 =